Premis Globalis 2019

Els Premis Globalis volen guardonar a empreses amb un alt component d'innovació i reconéixer, promoure i divulgar l'esforç dels emprenedors que estan al capdavant d'aquestes iniciatives empresarials. Aquests premis pretenen valorar i recompensar els seus esforços i capacitats per a portar-los avance, mostrant exemples que animen iniciatives semblants.

En general, aquests premis pretenen ajudar a potenciar el teixit socioeconòmic, diversificar les activitats empresarials de la localitat de Vila-real i fomentar l'esperit emprenedor i la innovació.

Qui pot participar:

En aquests premis poden participar pimes, empresaris individuals, cooperatives, comerços i establiments hostalers, independentment de la seua forma jurídica situats a Espanya.

Per al premi a una jove empresa, es consideraran joves, aquelles empreses o empresaris individuals que hagen arrancat la seua activitat econòmica amb posterioritat a l'1 de gener de 2012 en territori nacional.

Aquestes iniciatives empresarials han de tindre un caràcter innovador, entenent-se aqueixa innovació en sentit ampli: producte, processos, model de negoci, comercialització, etc.

Premis:

S'entregarà un primer premi i un accèssit per a empreses sense límit quant al seu any de creació, i un altre accèssit per a una jove empresa:

• Primer premi: 1.500 € (subjectes a retencions)
  • Accèssit: 500 € (subjectes a retencions)
  • Accèssit jove empresa: 500€ (subjectes a retencions) + possibilitat de tindre un despatx gratuït en el Viver d'Empreses que la Cambra de Comerç de Castelló té a Vila-real durant un període no superior a un any.

A més, s'entregaran altres dos reconeixements:

• Premi Vila-real Innpulso: Reconeixement per a l'empresa que representarà a la localitat en les diferents trobades enfocades a pimes que s'organitzen en el marc de la RedInnpulso i que es decidirà per un responsable de l'Ajuntament de Vila-real.
  • Premi trajectòria: Reconeixement per a l'empresari o empresa de Vila-real que haja destacat per la seua trajectòria i creixement. Es vota internament pels patrons de la Fundació *Globalis.

Podran atorgar-se altres reconeixements addicionals, sota el nom d'alguna de les entitats que formen part del jurat.

Les empreses finalistes participaran en un programa de formació abans de defensar el seu projecte davant el jurat, amb l'objectiu de millorar les seues habilitats expositives.

A les empreses finalistes i guanyadores se'ls podrà gravar un vídeo promocional, presentant el seu producte/servei, destacant el seu caràcter innovador/diferencial i el seu potencial de creixement. Amb posterioritat, aquest vídeo podrà ser utilitzat tant per Globalis com per l'empresa com a material promocional en els diferents canals de

ACTE D'ENTREGA PREMIS GLOBALIS-2018

Documentació a presentar i terminis:

La documentació a presentar per cada candidat, en format pdf, serà la següent:

• Formulari de Participació, que es pot descarregar en fundacionglobalis.org
  • Model 036 presentat a l'Agència Estatal de l'Administració Tributària en el qual figura la data d'inici d'activitats.
  • DNI del representant legal de l'empresa.
  • Document que acredite a vinculació a Vila-real (opcional)

Descarrega les BASES Premis Globalis 2019

Descarrega el FORMULARI DE PARTICIPACIÓ 2019

Tota aquesta documentació ha de ser enviada per correu electrònic i en format pdf a fundacion@fundacionglobalis.org  L'assumpte del mail ha de ser: Premis Globalis- nom de l'empresa. També podran inscriure's a través del formulari de Google fent click AÇÍ

El termini de presentació de candidatures finalitza el 13 d'octubre a les 23.59 hores encara que podrà prorrogar-se per un màxim d'un mes si l'organització ho considera necessari. Els projectes guanyadors es coneixeran el 8 de novembre de 2019 en el lliurament de premis.

1 Resposta

1. QUIERO ASISTIR SALUDOS TANIA