Com educar des de casa? Claus per a continuar amb el curs

La Fundació Globalis, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Vila-real i la Xarxa Innpulso, organitza diversos tallers pràctics online dirigits al col·lectiu de mestres i professors i als pares per a mostrar-los claus i eines perquè puguen educar des de les seues cases a través de vies telemàtiques. D'aquesta manera, Globalis pretén ajudar a normalitzar una situació extraordinària des del punt d'una forma innovadora a pesar que les classes presencials han sigut suspeses a causa de la crisi sanitària pel Covid-19.

Els tallers, sota el títol “Com educar des de casa? Claus per a continuar amb el curs” tenen una duració aproximada de 30 minuts i s'imparteixen a través del canal de Youtube de Globalis, on els assistents podran realitzar les seues preguntes per escrit si tenen dubtes. Cadascun dels tallers està dirigit a un nivell d'estudis -primària, secundària i batxillerat i cicles formatius- i també s'impartirà un altre perquè els pares i mares puguen aprendre a treballar amb els seus fills.

Entre les matèries que s'aborden en aquests cursos online es troben una varietat d'eines gratuïtes i senzilles per a fer classes des de casa, l'explicació de com realitzar exàmens online, el bon ús de les xarxes socials, la manera d'escometre treballs en grup, la correcció de tasques dels alumnes a temps real, la formació pràctica amb experiències d'èxit i exemples contrastats, etc.

Els tallers estan impartits pels professionals Sandra Romero i Antonio Fernández Alonso, emprenedors socials, cibercooperantes del Ministeri i fundadors de #NuestroHijosEnLasRedes. Tots els arxius es deixaran en la plataforma de Youtube de Globalis en obert i en les xarxes socials tant de Globalis com de l'Ajuntament de Vila-real.

Taller 4 - "Com educar des de casa? Claus per a continuar amb el curs. Per a Mares i Pares":
Mira el taller ací: https://www.youtube.com/watch?v=shi7y0vdpyg&t=638s

Cap comentari encara.

Deixar un comentari

He leido y acepto la política de privacidad

Información sobre protección de datos

• Responsable: María Bellmunt Pons (Fundación Globalis)
  • Fin del tratamiento: Controlar el spam, gestión de comentarios
  • Legitimación: Tu consentimiento
  • Comunicación de los datos: No se comunicarán los datos a terceros salvo por obligación legal.
  • Derechos: Acceso, rectificación, portabilidad, olvido.
  • Contacto: fundacion@fundacionglobalis.org
  • Información adicional: Más información en nuestra política de privacidad.