Globalis reforça amb tallers la motivació en la recerca de feina

La primera sessió de 'El teu motivació, el teu èxit! ha mostrat el poder de l'actitud en la recerca de feina

Fundació Globalis amb el suport de l'Ajuntament de Vila-real, ha celebrat la primera sessió del cicle de jornades-taller 'El teu motivació, el teu èxit!

Aquest projecte, dirigit als desocupats de la ciutat, té com a objectiu mostrar la manera de gestionar les nostres emocions i descobrir i facilitar els recursos existents per afrontes situacions complicades que deriven de la desocupació.

Aquestes sessions estan dirigides per la psicòloga Ana Ramos qui ha remarcat que: "hi ha diferents fases emocionals quan un es queda en situació d'atur i són molts els factors que influeixen en les emocions que viu cada persona en aquesta situació i que amenacen la seva estabilitat" .

En la seva primera sessió, celebrada el dimarts 13 d'abril, més d'una desena de participants han treballat sobre la importància de l'actitud com a factor en la recerca de feina. Aquesta primera presa de contacte, en què, a més, cadascun dels usuaris ha aportat la seva visió i compartit les seves experiències, és l'inici d'una sèrie de jornades que continuaran en el pròxim mes de juny.

La Fundació Globalis en la seva recerca per l'excel·lència en innovació social col·labora amb l'Ajuntament per promoure mètodes innovadors que complementin i enriqueixin la recerca de feina tradicional, tenint en compte el factor motivacional, l'actitud i la creació d'un espai empàtic de transferència d'informació per aconseguir l'apoderament dels aturats de la ciutat i augmentar les seves opcions laborals mitjançant l'auto eficiència, i la motivació personal.

Els comentaris són tancats.