Premis Globalis 2022

FECHA:

Els Premis Globalis volen guardonar a empreses amb un alt component d’innovació i reconéixer, promoure i divulgar l’esforç dels emprenedors que estan al capdavant d’aquestes iniciatives empresarials. Aquests premis pretenen valorar i recompensar els seus esforços i capacitats per a portar-los avance, mostrant exemples que animen iniciatives semblants.

VEURE LA GALA EN YOUTUBE

En general, aquests premis pretenen ajudar a potenciar el teixit socioeconòmic, diversificar les activitats empresarials de la localitat de Vila-real i fomentar l’esperit emprenedor i la innovació.

Qui pot participar:

En aquests premis poden participar pimes, empresaris individuals, cooperatives, comerços i establiments hostalers, independentment de la seua forma jurídica situats a Espanya.

Per al premi a una jove empresa, es consideraran joves, aquelles empreses o empresaris individuals que hagen arrancat la seua activitat econòmica amb posterioritat a l’1 de gener de 2015 en territori nacional.

Aquestes iniciatives empresarials han de tindre un caràcter innovador, entenent-se aqueixa innovació en sentit ampli: producte, processos, model de negoci, comercialització, etc.

Premis:

S’entregarà un primer premi i un accèssit per a empreses sense límit quant al seu any de creació, i un altre accèssit per a una jove empresa:

• Primer premi: 1.500 € (subjectes a retencions)
  • Accèssit: 500 € (subjectes a retencions)
  • Accèssit jove empresa: 500€ (subjectes a retencions) + possibilitat de tindre un despatx gratuït en el Viver d’Empreses que la Cambra de Comerç de Castelló té a Vila-real durant un període no superior a un any.

Els premis en espècie no són transferibles ni canviables en metàl·lic. Així mateix, queda prohibit el lloguer, cessió i/o venda d’aquests.

A més, s’entregaran altres dos reconeixements:

• Premi Vila-real Innpulso: Reconeixement per a l’empresa que representarà a la localitat en les diferents trobades enfocades a pimes que s’organitzen en el marc de la RedInnpulso i que es decidirà per un responsable de l’Ajuntament de Vila-real.
  • Premie Trajectòria: Reconeixement per a l’empresari o empresa de Vila-real que haja destacat per la seua trajectòria i creixement. Es vota internament pels patrons de la Fundació Globalis.

Podran atorgar-se altres reconeixements addicionals, sota el nom d’alguna de les entitats que formen part del jurat.

Les empreses finalistes participaran en un programa de formació abans de defensar el seu projecte davant el jurat, amb l’objectiu de millorar les seues habilitats expositives.

A les empreses finalistes i guanyadores se’ls podrà gravar un vídeo promocional, presentant el seu producte/servei, destacant el seu caràcter innovador/diferencial i el seu potencial de creixement. Amb posterioritat, aquest vídeo podrà ser utilitzat tant per Globalis com per l’empresa com a material promocional en els diferents canals de distribució i de promoció que cadascun tinga.

Documentació a presentar y terminis:

La documentació a presentar per cada candidat, en format pdf, serà la següent:

• Formulari de Participació
  • Model 036 presentat a l’Agència Estatal de l’Administració Tributària en el qual figura la data d’inici d’activitats.
  • DNI del representant legal de l’empresa.
  • Document que acredite la vinculació a Vila-real (opcional)
  • Logotip de l’empresa en bona qualitat, preferiblement en PNG

Tota aquesta documentació ha de ser enviada per correu electrònic i en format pdf a fundacion@fundacionglobalis.org  L’assumpte del mail haurà de ser: “Premis Globalis- nom de l’empresa”.

El termini de presentació de candidatures finalitza el 24 d’octubre de 2022 a les 23.59 hores encara que podrà prorrogar-se per un màxim d’un mes si l’organització ho considera necessari.

Otros proyectos

INTERCONECTADOS 2023

Conectar a empresarios y emprendedores de toda la provincia de Castellón. Ése es el objetivo del ciclo de jornadas ‘Interconectados’, con una nueva edición, organizada

Premis Globalis 2023