Comunicat de Fundació Globalis sobre el COVID-19

[:es]Desde Fundación Globalis se van a suspender diferentes actividades con motivo de la alerta sanitaria por COVID-19.

La actividad Aula-Empresa, que promueve el emprendimiento en edades tempranas y se desarrolla en centros de Primaria de Vila-real, queda anulada hasta mayo.

De igual manera, la actividad Talento y Empleo, que promueve la innovación, el emprendimiento y desarrolla las competencias transversales de los alumnos y que se realiza en centros educativos de Secundaria y Ciclos Formativos, también queda suspendida.

Las actividades empresariales del Club Empresarial de Networking que tienen lugar cada 15 días en el Vivero de Empresas que la Cámara de Comercio de Castellón tiene en Vila-real también quedan temporalmente anuladas.

Fundación Globalis tiene programadas varias actividades dentro del proyecto Interconectados los días, 21 de abril, 19 de mayo y 16 de junio que sólo se realizarán si las condiciones sanitarias lo permiten, ya que suponen desplazar en autobús a empresas de Vila-real y alrededores al interior de la provincia para interconectarlas con empresas del interior.

Lo mismo sucede con los talleres del programa “Tu motivación, tu éxito” programados para los días 30 de abril, 7 y 28 de mayo y 18 de junio en los salones de la Casa dels Mundina.

Las prácticas que alumnos de diferentes centros educativos y de la UJI desarrollan en Fundación Globalis también quedan suspendidas.

Aún así, Fundación Globalis continuará realizando el asesoramiento y la información del punto PI+d+i del CDTI de forma únicamente telemática a través del correo pidi@fundacionglobalis.org o a través del teléfono 656 535 400.[:ca]Des de Fundació Globalis se suspendran diferents activitats amb motiu de l’alerta sanitària per COVID-19.

L’activitat Aula-Empresa, que promou l’emprenedoria en edats primerenques i es desenvolupa en centres de Primària de Vila-real, queda anul·lada fins a maig.

D’igual manera, l’activitat Talent i Ocupació, que promou la innovació, l’emprenedoria i desenvolupa les competències transversals dels alumnes i que es realitza en centres educatius de Secundària i Cicles Formatius, també queda suspesa.

Les activitats empresarials del Club Empresarial de Networking que tenen lloc cada 15 dies en el Viver d’Empreses que la Cambra de Comerç de Castelló té a Vila-real també queden temporalment anul·lades.

Fundació Globalis té programades diverses activitats dins del projecte Interconnectats els dies, 21 d’abril, 19 de maig i 16 de juny que només es realitzaran si les condicions sanitàries ho permeten, ja que suposen desplaçar amb autobús a empreses de Vila-real i voltants a l’interior de la província per a interconnectar-les amb empreses de l’interior.

El mateix succeeix amb els tallers del programa “La teua motivació, el teu èxit” programats per als dies 30 d’abril, 7 i 28 de maig i 18 de juny en els salons de la Casa dels Mundina.

Les pràctiques que alumnes de diferents centres educatius i de l’UJI desenvolupen en Fundació Globalis també queden suspeses.

Encara així, Fundació Globalis continuarà realitzant l’assessorament i la informació del punt PI+d+i del CDTI de forma únicament telemàtica a través del correu pidi@fundacionglobalis.org o a través del telèfon 656 535 400.[:]