« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

Premis Globalis 2019

divendres, 8 novembre 2019 de 12:00 a 14:00

La Fundació Globalis, amb el suport de l'Ajuntament de Vila-real, ha convocat la sisena edició dels “Premis Globalis” a través dels quals volen identificar, reconéixer, promoure i divulgar l'esforç dels emprenedors que estan al capdavant de joves iniciatives empresarials.

¡INSCRIU-TE!: https://cutt.ly/6eTjhiP

El jurat encarregat de fallar els guardons atorgarà un primer premi valorat en 1500€, i dos accèssits de 500€, a més del “Premi Trajectòria”.

D'altra banda, es concedirà el guardó “Vila-real Innpulso”, que s'atorga al costat de l'Ajuntament de la ciutat, com a reconeixement per a l'empresa que representarà a la ciutat de Vila-real en les diferents trobades organitzades en el marc de la Xarxa Nacional de Ciutats de la Ciència i la Innovació. Aquest guardó serà exclusivament concedit per a una empresa que tinga vinculació amb la ciutat de Vila-real.

Aquesta sisena edició dels “Premis Globalis” està patrocinada per empreses d'alt nivell de la província de Castelló com són Dolores Cortés, Multiópticas, Vidres, Fundació José Soriano, Esmalglass-Ítaca i Elit Ciments.

El lliurament de guardons se celebrarà el 8 de novembre a les 12.00 hores en el Centre de Congressos, Fires i Trobades de Vila-real en l'Av. Miralcamp, núm.45.

11.30 hores - Obertura de portes

12.00 hores - Benvinguda a càrrec del president de la Fundación Globalis, D. Juan Vicente Bono Sales

12.05 hores - Emprender y reubicarse. Ponència de José Manuel Simarro, CEO d'Arse's Consultec

12.30 hores - Be with nature, be a cyborg. Ponència de Manel de Aguas, artista cyborg i cofundador de Transpecies Society