« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

Interconectados

Dimarts, 27 juliol 2021 de 08:30 a 10:30

L'experiència i el caràcter innovador en els diferents processos que han posat en marxa altres emprenedors enriqueix i ajuda a conéixer les experiències i aprendre d'això per a no caure en els mateixos errors.

En aqueixa línia, Fundació *Globalis llança aquest projecte innovador  per a emprenedors i empresaris que col·laboraran i mostraran la seua experiència per a interconnectar una xarxa que l'ajude a tindre noves oportunitats de negoci i col·laboració amb altres empreses o entitats.

Es promourà la relació entre la costa i l'interior dels empresaris i emprenedors que destaquen per la seua trajectòria, el seu carisma, el seu lideratge, la innovació dels seus projectes o el potencial de creixement de la seua empresa, i que a més, hagen realitzat canvis notables en el seu model de negoci derivats del ràpid desenvolupament d'Internet, o de l'evolució tecnològica social. Aquests empresaris col·laboraran els uns amb els altres i serviran d'exemple inspirador a altres emprenedors que estan ara llançant-se al món empresarial, o bé a empreses poc inclinades a realitzar canvis en la seua empresa per caminar ancorats a la tradició o al que sempre s'ha fet d'una determinada forma.

Globalis durà a terme un projecte integral de reunions que compondran xarrades motivadores i sessions de networking.

Programa Interconnectats 2021

8.30 Benvinguda a la jornada

President de Globalis Sr. Juan Vicente Bono, i de l'alcalde de Vila-real, Sr. José Benlloch

8.35 Presentació de la jornada.

Sra. Maria Bellmunt, directora Globalis

8.40 Empresa Convidada

Arkadia Space, D. Francho García, CEO de l'empresa

9.00 Intervenció de la directora de l'aeroport, Sra. Blanca Marín.

9.05 Formació > Com promocionar la teua empresa o negoci en Internet amb Google ADS i Social ADS. 2 entorns diferents, 2 Objectius diferents.

9.30 Sessió de Networking empresarial entre les empreses assistents a la jornada en línia.

Clausura de la jornada

Detalls