« All Esdeveniments

• Aquest event ja ha passat.

Interconectats Segorb

Dimarts, 2 juliol 2019 de 10:00 a 13:00

En aquesta jornada, es posa en valor l'experiència i el caràcter innovador d'altres emprenedors. D'aquesta manera, els assistents s'enriqueixen atés que coneixen les experiències d'uns altres per a no caure en els mateixos errors.

En aquest context, la col·laboració entre empreses és fonamental per a promoure l'interior i interconnectar-lo amb la costa de la província. Aquesta circumstància evita el despoblament de la província de Castelló a través de les sessions 'Interconnectats'.

Fundació Globalis llança aquest projecte innovador  perquè emprenedors i empresaris col·laboren i mostren la seua experiència. A més es pretén fer més visible a l'empresariat de l'interior. D'aquesta forma, s'interconnecta una xarxa empresarial provincial que ajuda a tindre noves oportunitats de negoci i col·laboració amb altres empreses o entitats tant de la costa com de l'interior.

Interconnectats és un projecte integral de conferències, xarrades, reunions motivadores i sessions de networking reals.  Es realitzen tant en els Centres CEDEIXES de la província com en localitats del seu entorn. Van dirigides a emprenedors i empresaris de les localitats on es realitzen o la seua àrea d'influència.

Serveix com a exemple d'innovació econòmica i de col·laboració amb orientació a l'èxit mitjançant l'adaptació del negoci a l'entorn canviant del segle XXI.

INSCRIU-TE ACÍ

Detalls