Memòria
anual

Fundació Globalis

La Fundació Globalis és una entitat privada, sense ànim de lucre que té com a objectiu promoure la modernització del teixit empresarial a Vila-real i dóna suport a totes aquelles iniciatives que suposen una innovació o diversificació empresarial o social. Dinamitzant el teixit empresarial, la ciutat i la seva àrea d’influència des d’una perspectiva global amb un nou model d’innovació 360è, la fundació promou i dóna suport a la emprendeduria, projectes innovadors, treballa per a millorar l’ocupació dels joves a més de donar suport a projectes vinculats al sector de la salut, la nutrició i l’esport.

Memòria 2021

En el següent enllaç, es mostra la memòria de la Fundació Globalis on es presenten i es detallen les activitats dutes a terme per la fundació al llarg del 2019.

Memòria 2019

Memòria 2018

En el següent enllaç, es mostra la memòria de la Fundació Globalis on es presenten i es detallen les activitats dutes a terme per la fundació al llarg del 2018.

Memòria 2017

En el següent enllaç, es mostra la memòria de la Fundació Globalis on es presenten i es detallen les activitats dutes a terme per la fundació al llarg del 2017.

Memòria 2016

En el següent enllaç, es mostra la memòria de la Fundació Globalis on es presenten i es detallen les activitats dutes a terme per la fundació al llarg del 2016.

Memòria 2015

En el següent enllaç, es mostra la memòria de la Fundació Globalis on es presenten i es detallen les activitats dutes a terme per la fundació al llarg del 2015.

Memòria 2014

En el següent enllaç, es mostra la memòria de la Fundació Globalis on es presenten i es detallen les activitats dutes a terme per la fundació al llarg del 2014.