La Fundació Globalis aconsegueix aglutinar mig centenar de persones amb inquietuds emprenedores en la Jornada EMPREN-UP

[:es]Fundación Globalis ha organizado la Jornada EMPREN-UP, una actividad dirigida al emprendimiento que tuvo lugar el pasado sábado 4 de mayo en el Centro Social Fundación Caja Rural Vila-real y a la que asistieron medio centenar de personas que tuvieron la oportunidad de conocerse entre sí y compartir sus experiencias y sus inquietudes por emprender.

La jornada, patrocinada por el Ayuntamiento de Vila-real, ha contado con la colaboración de las principales entidades del ecosistema emprendedor provincial como son: Cámara de Comercio de Castelló, Espaitec Parque Científico, Tecnológico y Empresarial de la Universitat Jaume I de Castelló, Consorcio Gestor del Pacto Territorial por la Ocupación de los Municipios Cerámicos y su área de influencia de la provincia de Castelló, Ayuntamiento de Castelló, Betacoop, Efecte Vila-real, Acciónate Benicarló, No Solo en la Red, Asociación para la Promoción e Impulso de las Nuevas Tecnologías (PINT), Arse’s Consultec, Arena Stack y Sevi Systems.

Para iniciar la jornada, Juan Vicente Bono, presidente de la Fundación Globalis, dio la bienvenida a los asistentes. Continuó Jesús Marín, fundador y presidente de Asociación para la Promoción e Impulso de las Nuevas Tecnologías (PINT), con la charla «Del negocio tradicional al 4.0».

Tras él, el CEO de Arse’s Consultec, José Manuel Simarro, fue el encargado de dar las claves para emprender y reemprender desde la inteligencia emocional, una práctica que junto al estudio y realización de Planes de Igualdad desarrolla la consultora valenciana junto a la Fundación Globalis.

La guinda a la jornada la puso Javier Pacheco, CEO de ZIIM, el primer Ecosistema Social Gamer, desarrollado en España, que pretende profesionalizar la relación entre las marcas y el sector para crear una comunidad especializada. Pacheco dio a conocer su experiencia y las vicisitudes del mundo del emprendedor y contó sus desvelos desde que inició su actividad empresarial hasta hoy que ha conseguido revolucionar el mundo gamer, ya que, por primera vez, se centra la actividad en la creación e intercambio de contenido 100 % gamer.

Para finalizar la jornada se llevó a cabo un concurso de elevator pitch con Carlos Miguel de No Solo en la Red. Una actividad en la que los participantes tuvieron la oportunidad de presentar su idea de negocio en un minuto frente a todos los asistentes al evento y recibieron consejos de los emprendedores más veteranos.[:ca]La Fundació Globalis ha organitzat la Jornada EMPREN-UP, una activitat dirigida a l’emprenedoria que va tenir lloc dissabte passat, 4 de maig, al Centre Social Fundació Caixa Rural Vila-real i a la qual va assistir mig centenar de persones que van tenir l’oportunitat de conéixer-se entre si i compartir les seues experiències i les seues inquietuds per emprendre.

La jornada, patrocinada per l’Ajuntament de Vila-real, ha comptat amb la col·laboració de les principals entitats de l’ecosistema emprenedor provincial com ara la Cambra de Comerç de Castelló, Espaitec Parc Científic, Tecnològic i Empresarial de la Universitat Jaume I de Castelló, Consorci Gestor del Pacte Territorial per l’Ocupació dels Municipis Ceràmics i la seua àrea d’influència de la província de Castelló, l’Ajuntament de Castelló, Betacoop, Efecte Vila-real, Acciona’t Benicarló, l’Associació No Solo en la Red, Associació per a la Promoció i Impuls de les Noves Tecnologies (PINT), Arse’s Consultec, Arena Stack i Sevi Systems.

Per a iniciar la jornada, Juan Vicente Bono, president de la Fundació Globalis, va donar la benvinguda als assistents. Va continuar Jesús Marín, fundador i president d’Associació per a la Promoció i Impuls de les Noves Tecnologies (PINT), amb la xarrada «Del negoci tradicional al 4.0».

Després, el CEO d’Arse’s Consultec, José Manuel Simarro, va ser l’encarregat de donar les claus per a emprendre i reprendre des de la intel·ligència emocional, una pràctica que al costat de l’estudi i realització de plans d’igualtat desenvolupa la consultora valenciana juntament amb la Fundació Globalis.

La guinda a la jornada la va posar Javier Pacheco, CEO de ZIIM, el primer Ecosistema Social Gamer, desenvolupat a Espanya, que pretén professionalitzar la relació entre les marques i el sector per a crear una comunitat especialitzada. Pacheco va donar a conéixer la seua experiència i les vicissituds del món de l’emprenedor i va contar els seus desvetllaments des que va iniciar la seua activitat empresarial fins avui que ha aconseguit revolucionar el món gamer, ja que, per primera vegada, se centra l’activitat en la creació i l’intercanvi de contingut 100 % gamer.

Per a finalitzar la jornada es va dur a terme un concurs d’elevator pitch amb Carlos Miguel, de l’Associació No Solo en la Red, una activitat en la qual els participants van tenir l’oportunitat de presentar la seua idea de negoci durant un minut davant de tots els assistents a l’esdeveniment i van rebre consells dels emprenedors més veterans.[:]

Notícies i Actualitat

Altres notícies

Hola!

Bienvenid@ a la Fundación Globalis,
¿En qué podemos ayudarte?

× ¡Manda un Whatsapp!