Globalis col·labora en el primer Hackatón Digital d’Innovació Social organitzat per Fundació Altran i Club d’Excel·lència en Gestió

Fundació Globalis s’uneix com partner a l’I Hackathon Digital de Projectes d’Innovació Social impulsat per la Fundació Altran i el Club Excel·lència en Gestió a través del projecte Be TalentSTEAM.

En l’Hackatón Digital participaran estudiants de 3r i 4t ESO, 1r Batxiller i Formació Professional de tota Espanya. Aquest esdeveniment es desenvoluparà en línia del 14 al 18 de juny amb l’objectiu d’impulsar el treball col·laboratiu a través de tres reptes: Salut, Benestar i Inclusió, Educació i Sostenibilitat i Economia Circular dels estudiants. De fet, el nombre màxim d’equips que podran formar-se serà de 300 i podran estar compostos d’entre 2 a 4 alumnes, sense que els escolars puguen participar en més d’un equip.

El jurat valorarà la creativitat, la innovació, l’eixida al mercat, la presentació i la venda dels projectes i seleccionarà 3 equips guanyadors (estudiants, professors i col·legis) i 15 finalistes. Aquests últims tindran la possibilitat de treballar juntament amb un equip de mentors de la xarxa de partners Be TalentSTEAM per a impulsar els seus projectes. A més, tots els equips participants rebran un certificat que acredita la seua participació en l’esdeveniment.

La inscripció a l’I Hackathon Digital de Projectes d’Innovació Social pot realitzar-se fins al 4 de juny en la pàgina web de Be TalentSTEAM on també es poden consultar les bases completes de la convocatòria i el calendari de desenvolupament de l’esdeveniment.

Be TalentSTEAM és una plataforma col·laborativa que busca impulsar una transformació del model educatiu al costat de tots els stakeholders del sector en la qual, a més de Globalis, participen altres entitats i empreses com l’Associació Espanyola de Fundacions, Aena, Capgemini Engineering, Otis, Siemens, IBM o les fundacions Tecsos, BT, Vodafone i Once, entre altres.