Fundació Globalis se suma a les reivindicacions del 8-M

La Fundació Globalis s’uneix a la celebració de el Dia Internacional de la Dona que es commemora aquest dilluns, 8 de març, donant suport a les reivindicacions a favor d’una igualtat real d’oportunitats entre sexes, sobretot en llocs de responsabilitat en l’àmbit laboral.

Globalis vol manifestar, a través d’aquest comunicat, el seu suport a les reivindicacions pels drets de les dones que demanen major visibilitat i conscienciació social per a arribar a la igualtat real de gènere en els àmbits socioeconòmics i culturals, erradicar la bretxa salarial i igualar l’accés de dones i homes als llocs directius.

Globalis ha apostat sempre per garantir la igualtat d’oportunitats entre dones i homes dins de la Fundació i per facilitar la conciliació entre la vida laboral, personal i familiar de totes les seues empleades, de fet, el 100% de les seues treballadores són dones.