El grup de networking reprén l’activitat després de les vacances nadalenques

networking 8 enero

[:es]El grupo de Networking de la Fundación Globalis, que cuenta con el apoyo del Ayuntamiento de Vila-real y de la Cámara de Comercio de Castellón, ha realizado la primera reunión de 2019 en el Centre de Natura de El Termet de Vila-real.

La próxima reunión del grupo se realizará el día 22 de enero y a ella asistirán empresas de Benicarló, con el objetivo de crear sinergias entre el norte y el sur de la provincia.[:ca]El grup de Networking de la Fundació Globalis, que compta amb el suport de l’Ajuntament de Vila-real i de la Cambra de Comerç de Castelló, ha realitzat la primera reunió de 2019 en el Centre de Natura del Termet de Vila-real.

La pròxima reunió del grup es realitzarà el dia 22 de gener i a ella assistiran empreses de Benicarló, amb l’objectiu de crear sinergies entre el nord i el sud de la província.[:]