VIII Fòrum Nacional d’Innovació: Ciutats i Pobles Intel·ligents

Sorry, this entry is only available in Catalan and European Spanish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

El “VIII Fòrum Nacional d'Innovació: Ciutats i Pobles Intel·ligents” pretén donar continuïtat als fòrums dedicats a la innovació que Globalis impulsa anualment amb la col·laboració de l'Ajuntament de Vila-real, la Diputació de Castelló i l'Agència Valenciana d'Innovació.

VEURE EN YOUTUBE

VEURE EN FACEBOOK

Per a aquest any 2020, Globalis llança una nova edició d'aquesta trobada soci-empresarial aquesta vegada centrat en les ciutats i pobles intel·ligents, amb l'objectiu de difondre la cultura de la innovació, fomentar l'emprenedoria i millorar l'ocupabilitat a través d'activitats que fomenten la creació, difusió i transferència del coneixement de les universitats i instituts tecnològics.

Programa

10:00 hores:INAUGURACIÓ per part del diputat de Promoció econòmica Sr. Pau Ferrando i l'alcalde de Vila-real, Sr. José Benlloch

10.15 hores:MESA DE DIÀLEG entre Andrés García Reche, Vicepresident executiu de l'Agència València de la Innovació i Juan Antonio Tébar, Director de Programes de la Unió europea i Cooperació Territorial del CDTI

11:00 hores:CAS D'ÈXIT. Projecte L’horta del Rajolar amb Esther Paulo, directora de Fundació Novessendes

11.30 hores:TAULA RODONA amb Alexis Nadal, president de l'Associació d'Empreses Tecnològiques de Castelló Xarxatec; Maria Jesús Muñoz, catedràtica d'Economia Financera i Comptabilitat en el Departament de Finances i Comptabilitat de la Universitat Jaume I de Castelló, Enginyer Agrònom, grup de investigacion SOGRES de l'UJI, experta en zona rurals; Inmaculada Bordera, Project Manager Smart Cities de l'Associació Valenciana d'Empreses del Sector de l'Energia (AVAESEN) i Juan Antonio Bertolín, Gerent de la Fundació General UJI i Director de ESPAITEC. Modera: Maria Bellmunt, directora de Fundació Globalis.

12.30 hores: CONFERÈNCIA de Pep Gómez, fundador de Fever i Reby

13.30 hores: CLAUSURA per part del president de Fundació Globalis, Sr. Juan Vicente Bono

VEURE EN YOUTUBE

VEURE EN FACEBOOK