Interconectados 2021

Sorry, this entry is only available in Catalan and European Spanish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

L'experiència i el caràcter innovador en els diferents processos que han posat en marxa altres emprenedors enriqueix i ajuda a conéixer les experiències i aprendre d'això per a no caure en els mateixos errors.

En aqueixa línia, Fundació *Globalis llança aquest projecte innovador  per a emprenedors i empresaris que col·laboraran i mostraran la seua experiència per a interconnectar una xarxa que l'ajude a tindre noves oportunitats de negoci i col·laboració amb altres empreses o entitats.

Es promourà la relació entre la costa i l'interior dels empresaris i emprenedors que destaquen per la seua trajectòria, el seu carisma, el seu lideratge, la innovació dels seus projectes o el potencial de creixement de la seua empresa, i que a més, hagen realitzat canvis notables en el seu model de negoci derivats del ràpid desenvolupament d'Internet, o de l'evolució tecnològica social. Aquests empresaris col·laboraran els uns amb els altres i serviran d'exemple inspirador a altres emprenedors que estan ara llançant-se al món empresarial, o bé a empreses poc inclinades a realitzar canvis en la seua empresa per caminar ancorats a la tradició o al que sempre s'ha fet d'una determinada forma.

Globalis durà a terme un projecte integral de reunions que compondran xarrades motivadores i sessions de networking.

No Comments Yet.