Com educar des de casa? Claus per a continuar amb el curs

Sorry, this entry is only available in Catalan and European Spanish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

La Fundació Globalis, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Vila-real i la Xarxa Innpulso, organitza diversos tallers pràctics online dirigits al col·lectiu de mestres i professors i als pares per a mostrar-los claus i eines perquè puguen educar des de les seues cases a través de vies telemàtiques. D'aquesta manera, Globalis pretén ajudar a normalitzar una situació extraordinària des del punt d'una forma innovadora a pesar que les classes presencials han sigut suspeses a causa de la crisi sanitària pel Covid-19.

Els tallers, sota el títol “Com educar des de casa? Claus per a continuar amb el curs” tenen una duració aproximada de 30 minuts i s'imparteixen a través del canal de Youtube de Globalis, on els assistents podran realitzar les seues preguntes per escrit si tenen dubtes. Cadascun dels tallers està dirigit a un nivell d'estudis -primària, secundària i batxillerat i cicles formatius- i també s'impartirà un altre perquè els pares i mares puguen aprendre a treballar amb els seus fills.

Entre les matèries que s'aborden en aquests cursos online es troben una varietat d'eines gratuïtes i senzilles per a fer classes des de casa, l'explicació de com realitzar exàmens online, el bon ús de les xarxes socials, la manera d'escometre treballs en grup, la correcció de tasques dels alumnes a temps real, la formació pràctica amb experiències d'èxit i exemples contrastats, etc.

Els tallers estan impartits pels professionals Sandra Romero i Antonio Fernández Alonso, emprenedors socials, cibercooperantes del Ministeri i fundadors de #NuestroHijosEnLasRedes. Tots els arxius es deixaran en la plataforma de Youtube de Globalis en obert i en les xarxes socials tant de Globalis com de l'Ajuntament de Vila-real.

Taller 4 - "Com educar des de casa? Claus per a continuar amb el curs. Per a Mares i Pares":
Mira el taller ací: https://www.youtube.com/watch?v=shi7y0vdpyg&t=638s

No Comments Yet.