Obert el termini per a la presentació de candidatures als Premis Globalis 2019 a la innovació

Sorry, this entry is only available in Catalan and European Spanish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

La Fundació Globalis, amb el suport de l'Ajuntament de Vila-real, ha convocat la sisena edició dels Premis Globalis a través dels quals volen identificar, reconéixer, promoure i divulgar l'esforç dels emprenedors i empreses que estan al capdavant d'iniciatives empresarials innovadores.

Els guardons pretenen valorar les capacitats per a portar endavant els projectes empresarials innovadors que mostren exemples que fructifiquen en noves iniciatives.

Com a novetat, en aquesta edició es lliurarà un primer premi valorat en 1.500 € i un accèssit de 500 € a empreses que aposten per la innovació i s'atorgarà un altre accèssit de 500 € a una jove empresa, és a dir, aquelles empreses o empresaris individuals que hagen iniciat la seua activitat econòmica amb posterioritat a l'1 de gener de 2012 en territori nacional.

Com en anys anteriors, l'Ajuntament de Vila-real concedirà el guardó Vila-real Innpulso com a reconeixement per a l'empresa que representarà la ciutat en les diferents trobades organitzades en el marc de la Xarxa Nacional de Ciutats de la Ciència i la Innovació i la Xarxa Valenciana de la Innovació.

També es lliurarà el Premi Trajectòria en reconeixement a l'empresari o empresa de Vila-real que haja destacat per la seua trajectòria i creixement.

En els premis poden participar pimes, empresaris individuals, cooperatives, comerços i establiments, independentment de la seua forma jurídica, situats a Espanya.

Les persones interessades que s'animen a participar-hi podran realitzar la preinscripció a través d'un formulari en línia en el web de Fundació Globalis, www.fundacionglobalis.org, en el qual també es troben les bases de la convocatòria i el formulari complet de participació.

Comments are closed.