Collaborate

From the Fundació Globalis volem form a projecte comú amb tu. Volem compote amb la teva experiència, saviesa and talent to advise that the city of Vila-real recovered the seu teixit entrepreneurial and per tant, millorar the benestar of tots els seus ciutadans. I thought that together we would be able to generate the necessary strength to improve our society per a tots.

Per això, volem invite you to conéixer els projectes in which estam participant of active way and els nostres grups de treball, in els quals esperem puguis to contribute the teva experiència, idees and perquè no, el teu cor.

Quan forms part of the team will contribute to the city of Vila-real and the area of ​​influence in:

• the diffusion of the economic and social innovation, per si mateixa or col·laboració amb altres entitats, public or private, that persegueixin els mateixos fins.
  • the design of generic products of technology-based innovation for specific applications and generalizations to companies and the social arena.
  • the training on economic and social innovation amb courses, seminars or conferències.
  • the foment i promoted d'iniciatives de cooperació between col·lectius professionals i empreses.
  • the suport als emprenedors perquè puguin realitzar els seus projectes de negoci, stimulate and promoure l'emprenedorisme, així com the creation and accompaniment of innovative companies.
  • the desenvolupament de polítiques d'innovació.
  • the creixement of the region through projectes in l'àmbit de la innovació.

If you advise to join the feast, the great benefit will be Vila-real. Sols can arrive, però units, arribarem lluny. Molt lluny.

Contact amb nosaltres a globalis@fundacionglobalis.org