La Vall d’Alba acull la primera sessió de networking de Globalis entre empreses de l’interior i la costa

[:es]La Fundación Globalis ha ‘interconectado’ hoy a empresas del interior y de la costa gracias al apoyo del Ayuntamiento de Vila-real, la Diputación de Castellón y la Agència Valenciana de la Innovació de la Generalitat Valenciana.

Esta primera jornada de estrategia comercial activa se ha desarrollado en horario de mañana en el centro CEDES de la Vall d’Alba. La próxima sesión de Interconectados será en Morella el próximo 28 de mayo. La Fundación Globalis pondrá un autobús gratuito que saldrá desde Vila-real, tal y como se ha hecho en esta primera sesión.[:ca]La Fundació Globalis ha ‘interconnectat’ hui a empreses de l’interior i de la costa gràcies al suport de l’Ajuntament de Vila-real, la Diputació de Castelló i l’Agència Valenciana de la Innovació de la Generalitat Valenciana.

Aquesta primera jornada d’estratègia comercial activa s’ha desenvolupat en horari de demà en el centre CEDES de la Vall d’Alba. La pròxima sessió d’Interconnectats serà a Morella el pròxim 28 de maig. La Fundació Globalis posarà un autobús gratuït que eixirà des de Vila-real, tal com s’ha fet en aquesta primera sessió.[:]