La Vall d’Alba acull la primera sessió de networking de Globalis entre empreses de l’interior i la costa

Sorry, this entry is only available in Catalan and European Spanish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

La Fundació Globalis ha ‘interconnectat’ hui a empreses de l'interior i de la costa gràcies al suport de l'Ajuntament de Vila-real, la Diputació de Castelló i l'Agència Valenciana de la Innovació de la Generalitat Valenciana.

Aquesta primera jornada d'estratègia comercial activa s'ha desenvolupat en horari de demà en el centre CEDES de la Vall d'Alba. La pròxima sessió d'Interconnectats serà a Morella el pròxim 28 de maig. La Fundació Globalis posarà un autobús gratuït que eixirà des de Vila-real, tal com s'ha fet en aquesta primera sessió.

Comments are closed.