Fundació Globalis se suma a les reivindicacions del 8-M

Sorry, this entry is only available in Catalan and European Spanish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

La Fundació Globalis s'uneix a la celebració de el Dia Internacional de la Dona que es commemora aquest dilluns, 8 de març, donant suport a les reivindicacions a favor d'una igualtat real d'oportunitats entre sexes, sobretot en llocs de responsabilitat en l'àmbit laboral.

Globalis vol manifestar, a través d'aquest comunicat, el seu suport a les reivindicacions pels drets de les dones que demanen major visibilitat i conscienciació social per a arribar a la igualtat real de gènere en els àmbits socioeconòmics i culturals, erradicar la bretxa salarial i igualar l'accés de dones i homes als llocs directius.

Globalis ha apostat sempre per garantir la igualtat d'oportunitats entre dones i homes dins de la Fundació i per facilitar la conciliació entre la vida laboral, personal i familiar de totes les seues empleades, de fet, el 100% de les seues treballadores són dones.

Comments are closed.