El geògraf i historiador vila-realenc, Ramon Ferrer Navarro, rebrà el Premi Trajectòria 2020 de Globalis

Sorry, this entry is only available in Catalan and European Spanish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

La Fundació Globalis premiarà el geògraf i historiador vila-realenc Ramon Ferrer Navarro com a Premi Trajectòria en la setena edició dels Premis Globalis. Actualment, Ferrer és membre del Consell Superior Geogràfic i president de l'Acadèmia Valenciana de la Llengua.

Ferrer Navarro es va llicenciar en Geografia i Història a la Universitat de València el 1970 i es va doctorar en Història en la mateixa universitat dos anys després. També ha sigut becari d'investigació del Consell Superior d'Investigacions Científiques i titular de l'Institut de Cooperació Iberoamericana a Madrid. A més, és autor de dotze monogràfics sobre comerç medieval valencià, repoblació i institucions.

El vila-realenc ha participat com a ponent en diversos congressos internacionals a Frankfurt, Budapest, Praga o París, i en congressos nacionals a València, Madrid i Barcelona, entre d’altres. També ha rebut el Premi d'Investigació Ciutat de València, el Premi d'Investigació Ciutat de Vila-real i el Premi 20 de Febrer a Vila-real.

Ramon Ferrer Navarro recollirà el premi que li atorga la Fundació Globalis en una gala que compta amb el suport de l'Ajuntament de Vila-real, Multiópticas, Dolores Cortés, Fundació Jose Gómez Mata, Vidres, Esmalglass-Ítaca, Élite Cementos i Teve4. A causa de les restriccions d'aforament per la covid-19, l'acte es podrà seguir en directe a través de Youtube i Facebook live de la Fundació Globalis el pròxim dia 13 de novembre a partir de les 13.30 hores com a colofó a la Fira Destaca, que se celebra a l'Auditori.

En la cita, a més del premi a Ramon Ferrer Navarro, s'atorgaran altres tres guardons que comptaran amb una dotació econòmica total de 2.500 euros. S'entregarà un primer premi valorat en 1.500 €, un accèssit de 500 € a una empresa que aposte per la innovació i un altre accèssit de 500 € a una jove empresa. A més, l'Ajuntament de Vila-real concedirà el Premi Vila-real Innpulso com a reconeixement per a l'empresa que representarà la ciutat en les diferents trobades organitzades en el marc de la Xarxa Nacional de Ciutats de la Ciència i la Innovació i la Xarxa Valenciana de la Innovació.

Les pimes, empresaris individuals, cooperatives, comerços i establiments, independentment de la seua forma jurídica, situats a Espanya, poden presentar la seua candidatura en el web de Globalis fins al 28 de novembre 2020 a les 23.59 hores.

Comments are closed.