S’amplia el termini de presentació de candidatures per als Premis Globalis 2021 fins al 18 d’octubre

La presentació de candidatures a la convocatòria dels Premis Globalis s'amplia una setmana més i es tancarà dilluns que ve. 18 d'octubre a les 23.59 hores. Els interessats a participar en els ‘Premis Globalis 2021’ podran trobar les bases de la convocatòria i el formulari de participació en la web de Fundació Globalis www.fundacionglobalis.org.

La Fundació Globalis, amb el suport de l'Ajuntament de Vila-real, ha convocat la huitena edició d'aquests guardons a través dels quals vol identificar, reconéixer, promoure i divulgar l'esforç dels emprenedors i empreses que estan al capdavant d'iniciatives empresarials innovadores. Els Premis Globalis pretenen posar en valor les capacitats per a portar avant els projectes empresarials innovadors, mostrant exemples que fructifiquen en noves iniciatives.

Com en edicions anteriors, s'entregarà un primer premi valorat en 1.500 €, un accèssit de 500 € a una empresa que aposte per la innovació i s'atorgarà un altre accèssit de 500 € a una jove empresa, és a dir, una empresa o empresari individual que haja arrancat la seua activitat econòmica amb posterioritat a l'1 de gener de 2015 en territori nacional.

A més d'aquests premis, l'Ajuntament de Vila-real concedirà el guardó Vila-real Innpulso com a reconeixement per a l'empresa que representarà a la ciutat en les diferents trobades organitzades en el marc de la Xarxa Nacional de Ciutats de la Ciència i la Innovació i la Xarxa Valenciana de la Innovació.

A més d'aquests premis, també s'entregarà el Premi Trajectòria en reconeixement la trajectòria i creixement d'una persona a nivell professional.

En els premis poden participar pimes, empresaris individuals, cooperatives, comerços i establiments, independentment de la seua forma jurídica, situats a Espanya. El termini de presentació de candidatures finalitza el 18 d'octubre a les 23.59 hores. Els projectes guanyadors es coneixeran el 12 de novembre de 2021 en el lliurament de premis que se celebrarà a la casa dels Mundina de Vila-real.

Els comentaris són tancats.