Els guanyadors dels Premis Globalis 2018, Sevi Systems, presenten les seves polseres d’emergència en la IV Trobada d’Alcaldes de la Xarxa Innpulso

L'alcalde de Vila-real, José Benlloch, ha estat l'encarregat de presentar a l'empresa Sevi Systems, una companyia amb seu a Vila-real centrada en el disseny de programari i aplicacions tecnològiques a mida, en la IV Trobada alcaldes i alcaldesses amb la Innovació, organitzat per la Xarxa Innpulso a Madrid. L'empresa, guanyadora de l'últim premi Globalis en la categoria Vila-real Innpulso, que suposa la representació de la ciutat en l'àmbit de la innovació empresarial a la xarxa estatal, ha presentat les seves polseres PulsID, que permeten accedir fàcilment a la informació que el usuari introdueix -contacte, medicació que requereix, etc- en una base de dades a través d'un codi QR, de manera que facilita la identificació de col·lectius com nens, gent gran, amb demència o amb algun tipus de malaltia o al·lèrgies.

Un total de 32 alcaldes i alcaldesses, al costat d'empreses innovadores dels municipis de la xarxa estatal, s'han donat cita en la trobada, en què Benlloch ha acompanyat a l'empresa local Sevi Systems, guanyadora en els Premis Globalis 2018 en la categoria Vila-real Innpulso.

Vila-real forma part de la xarxa Innpulso com a Ciutat de la Ciència i la Innovació des de l'any 2011, convertint-se en la primera ciutat de la província en obtenir aquest distintiu, que va revalidar el 2015. La constitució i presidència de la Xarxa Valenciana de Ciutats per la Innovació, la creació de la Càtedra d'Innovació Ceràmica Ciutat de Vila-real de l'UJI o la fira Destaca i els seus esdeveniments satèl·lit, Destaca en Ruta, són altres dels passos fets per Vila-real en els últims anys en la consolidació del seu model de ciutat innovadora.

La representació de Vila-real en les trobades innovadors de l'any que ve es dirimirà en els pròxims Premis Globalis, que la Fundació Globalis lliurarà el 8 de novembre. La sisena edició dels guardons manté oberta la recepció de projectes fins al 13 d'octubre. Aquest any, com a novetat, es lliurarà un primer premi valorat en 1.500 euros i un accèssit de 500 euros a empreses que aposten per la innovació i s'atorgarà un altre accèssit de 500 euros a una jove empresa, és a dir, que hagi iniciat la seva activitat econòmica amb posterioritat a l'1 de gener de 2012 a territori nacional. A aquests premis es sumarà el Vila-real Innpulso, que concedeix l'Ajuntament, i el Premi Trajectòria en reconeixement a un empresari o empresa de Vila-real destacat. Els interessats a participar podran fer la preinscripció a través d'un formulari en línia al web de Fundació Globalis, en el qual també es troben les bases de la convocatòria i el formulari complet de participació.

Els comentaris són tancats.