Fundació Globalis participarà en la jornada “Ocupa’t amb Nosaltres”

[:es]El vicepresidente secretario de la Fundación Globalis, Eleuterio Gómez, participará en la jornada EMPLÉATE CON NOSOTRAS con una charla sobre la ocupación como factor fundamental de inclusión.

Esta jornada, subvencionada por el Instituto de la Mujer y para la Igualdad de Oportunidades (IMIO), se realizará el próximo jueves 19 de septiembre de 9.00 a 14.00 horas en la Casa dels Mundina de Vila-real.

Se trata de una serie de conferencias que tienen como finalidad aproximar a los asistentes a los procesos inclusivos de género, con el empleo como factor fundamental.

Habrá mesas de diálogo donde poder seguir construyendo caminos, y se hará de la mano de las mujeres  participantes del programa, de la administración estatal, autonómica y local y de entidades sociales y empresariales del territorio estatal.

Descarga el programa completo de la jornada

INSCRIPCIONES AQUÍ[:ca]El vicepresident secretari de la Fundació Globalis, Eleuterio Gómez, participarà en la jornada EMPRA’T AMB NOSALTRES amb una xarrada sobre l’ocupació com a factor fonamental d’inclusió.

Aquesta jornada, subvencionada per l’Institut de la Dona i per a la Igualtat d’Oportunitats (IMIO), es realitzarà dijous que ve 19 de setembre de 9.00 a 14.00 hores a la Casa dels Mundina de Vila-real.

Es tracta d’una sèrie de conferències que tenen com a finalitat aproximar als assistents als processos inclusius de gènere, amb l’ocupació com a factor fonamental.

Hi haurà taules de diàleg on poder continuar construint camins, i es farà de la mà de les dones  participants del programa, de l’administració estatal, autonòmica i local i d’entitats socials i empresarials del territori estatal.

Descarrega el programa complet de la jornada

INSCRIPCIONS ACÍ[:]