Fundació Globalis fomenta l’esperit emprenedor entre els alumnes de Primària

[:es]El colegio Virgen del Carmen de Vila-real ha acogido dos jornadas del programa formativo de Fundación Globalis llamado Aula-Empresa, que se compone de unos talleres prácticos de una hora de duración aproximadamente que tienen como objetivo principal motivar el talento de los alumnos. A través de charlas motivadoras que les inspiren, se ayuda a los más jóvenes a mostrar sus capacidades y la posibilidad de llevar a cabo su propio proyecto empresarial en un futuro.

En esta ocasión, Fundación Globalis ha acercado a los alumnos a la empresaria y diseñadora local Mari Carmen Pérez, fundadora de la empresa Ethereal Design, ubicada en el ESPAITEC de la Universitat Jaume I. Ella ha sido la encargada de explicar su experiencia como emprendedora a los alumnos de 5º y 6º curso de Primaria desde un punto de vista real y con metodologías de design thinking.

El proyecto Aula-Empresa de Globalis se compone de unos talleres que se ofrecen a todos los colegios de la ciudad de Vila-real de forma gratuita gracias al apoyo de las concejalías de Innovación y Promoción Económica del Ayuntamiento de Vila-real.

Dada la dilatada experiencia de Globalis y el reconocimiento que esta formación tiene por parte del profesorado, es habitual que, desde los colegios se pongan en contacto con Globalis al correo electrónico fundacion@fundacionglobalis.org o a los teléfonos 964.054.522 ó 656.535.400 en horario de oficina para solicitar que la Fundación acuda a fomentar el espíritu emprendedor entre sus alumnos.[:ca]El col·legi Virgen del Carmen de Vila-real ha acollit dues jornades del programa formatiu de Fundació Globalis anomenat Aula-empresa, que es compon d’uns tallers pràctics d’una hora de durada aproximadament que tenen com a objectiu principal motivar el talent dels alumnes. A través de xerrades motivadores que els inspiren, s’ajuda als més joves a mostrar les seves capacitats i la possibilitat de dur a terme el seu propi projecte empresarial en un futur.

En aquesta ocasió, Fundació Globalis ha acostat als alumnes a a l’empresària i dissenyadora local Mari Carmen Pérez, fundadora de l’empresa Ethereal Design, situada al ESPAITEC de la Universitat Jaume I. Ella ha sigut l’encarregada d’explicar la seua experiència com a emprenedora als alumnes de 5é i 6é curs de Primària des d’un punt de vista real i amb metodologies de design thinking.

El projecte Aula-Empresa de Globalis es compon d’uns tallers que s’ofereixen a tots els col·legis de la ciutat de Vila-real de manera gratuïta gràcies al suport de les regidories d’Innovació i Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Vila-real.

Donada la dilatada experiència de Globalis i el reconeixement que aquesta formació té per part del professorat, és habitual que, des dels col·legis es posen en contacte amb Globalis al correu electrònic fundacion@fundacionglobalis.org o als telèfons 964.054.522 o 656.535.400 en horari d’oficina per a sol·licitar que la Fundació acudisca a fomentar l’esperit emprenedor entre els seus alumnes.[:]