El Patronat de Fundació Globalis aprova els comptes del 2020

El Patronat de la Fundació Globalis s’ha reunit aquest divendres, 18 de juny, en el Viver d’Empreses que la Cambra de Comerç de Castelló té a Vila-real i ha aprovat per unanimitat els comptes del 2020, al mateix temps que ha fet un balanç positiu de la memòria d’activitats anuals.

Entre altres punts de l’ordre del dia, a més de la Memòria Econòmica, el Balanç i el Compte de Pèrdues i Guanys d’exercici econòmic 2020, s’ha fet un repàs dels diferents projectes i línies d’actuació que es van dur a terme l’any passat i un control dels quals s’estan duent a terme en 2021.

Enguany, amb motiu del desé aniversari de Fundació Globalis, s’ha apostat per continuar sumant suports i obrir-se a nous projectes. D’aquí ve que Globalis haja subscrit el Pacte per la Ciència i la Innovació del Ministeri de Ciència i Innovació, a més de formar part de Districte Digital Comunitat Valenciana, la plataforma enerTIC, i signar convenis de col·laboració amb l’Institut tecnològic del Plàstic, AIMPLAS, i l’I Hackathon Digital de Projectes d’Innovació Social impulsat per la Fundació Altran i el Club Excel·lència en Gestió a través del projecte Be TalentSTEAM.

Així mateix, es continua apostant per activitats que giren entorn de l’educació en valors d’emprenedoria i innovació, pel foment del talent i l’ocupabilitat dels joves de la regió. Pel que s’han dut a terme els tallers Aula-Empresa en els centres educatius de primària de Vila-real i les jornades Talent i Ocupació en els instituts de la localitat. A més, des de Globalis, com a punt de la Xarxa PI+D+i, s’aposta per assessorar de manera gratuïta en la prestació d’ajudes d’innovació a empreses i emprenedors.

D’altra banda, en 2021, Globalis ha realitzat diversos seminaris en línia per a ensenyar tècniques de gestió de l’estrés, eines d’aprenentatge, distrés i generació d’optimisme. Els tallers han estat dirigits especialment a empresaris, treballadors de petites i mitjanes empreses o als qui tenen personal al seu càrrec, en definitiva, a persones conscients de la importància del creixement i desenvolupament personal i de la repercussió en la seua vida professional.

En el Patronat de Globalis, s’ha ratificat la necessitat de continuar apostant pels projectes més destacats, com el Fòrum d’Innovació anual o els “Premis Globalis”, als quals les empreses innovadores ja poden presentar la seua candidatura.