La teua motivació, el teu èxit!

El poder de la actitud en la búsqueda de empleo

La desocupació ha arribat a dades històriques en els últims anys i la crisi, que encara avui està present, amenaça l'estabilitat psicoemocional de les persones que es troben aturades a curt, mitjà i llarg termini.

Fundació Globalis amb el suport de l'Ajuntament de Vila-real organitzen una sèrie de jornades-taller per mostrar la manera de gestionar les nostres emocions i descobrir els recursos existents per afrontes situacions complicades que deriven de la desocupació.

¿QUAN?

El DIMARTS, 13 de març, de 10.00 a 12.00h - El poder de l'actitud en la recerca de feina

El DIMARTS, 12 de juny, de 10.00h a 12.00h - Descobrix i domina les teues fortaleses

El DIJOUS, 20 de septembre, de 10.00h a 12.00h - Alimenta la teua confiança

¿ON?

Al Saló d'Actes de Serveis Socials, al Carrer Josep Ramon Batalla, 38

DIRIGIT A persones aturades i altres persones interessades en la psicologia aplicada a la recerca de feina.

OBJECTIUS

• Conèixer quines són les diferents fases de la desocupació.
  • Identificar les principals emocions i sentiments que deriven d'aquesta situació.
  • Aprendre a gestionar de manera adequada les emocions i sentiments que patim segons la fase en què estem.
  • Crear un espai de suport i empatia emocional.
  • Descobrir recursos propis per afrontar situacions complicades que deriven de la desocupació.

INSCRIU-TE A LA PRÓXIMA SESSIÓ! - 20 de septembre

Cap comentari encara.