Taller Intraprenedoria en Enrédate Castelló 2015

Enrédate Castellón 2015 se trata de un encuentro empresarial  organizado con la colaboración de diferentes entidades de la provincia relacionadas con el emprendimiento, que tiene por finalidad crear nuevas oportunidades, generar redes, hacer networking, contactos, intercambiar opiniones, conocer tendencias, sectores emergentes, mercados internacionales, etc.,

Dins d’Enrédate Castelló, on s’aborden diverses temàtiques empresarials que poden oferir una nova perspectiva a emprenedors i empresaris, Fundació Globalis coorganitza juntament amb Reset Spain el taller:

Intraprenedoria. Innovar i créixer amb el potencial dels teus empleats

Data: 12 de juny de 2015

Hora: de 10.15 a 11.30 h

Lloc: Auditori i Palau de Congressos de Castelló

Descripció:

Innovar des de dins de l’empresa és molt més barat i productiu, s’imposa una nova forma de liderar les organitzacions de qualsevol mida i sector que passa per potenciar les capacitats emprenedores dels seus empleats perquè es convertesquen en estructures més innovadores, àgils i sostenibles. Ha començat un temps nou on els canvis se succeeixen a un ritme cada vegada més ràpid i difícil de seguir i, per aquest motiu, el talent intern es configura com el principal avantatge competitiu de les empreses.

Objectiu:

Emprenedoria des de dins de l’empresa per a desenvolupar noves línies de negoci. Manifestar les claus per a aconseguir que l’intraprenedoria constituesca un tret distintiu de la cultura organitzacional perquè tot fluesca sense esforç: motivació, innovació, creativitat, cooperació, productivitat, desenvolupament del talent intern, seducció del talent extern…

Manifestar la importància de dur a terme aquest tipus d’iniciatives com la millor prova de la seua eficàcia, sobretot per a les pimes que constitueixen la major part del nostre teixit empresarial.

Modera:

Carla Tomàs, Reset Spain