Talent i ocupació

Jornadas organizadas para el estudiantado de últimos cursos de Grados de Formación Profesional con el objetivo de acercarles la realidad laboral de la mano de empresas locales de sectores empresariales relacionadas con sus estudios y conocer las tendencias a futuro para poder mejorar su empleabilidad y estar más preparados para los retos laborales.

En la seva missió de fomentar el talent i l'ocupabilitat dels joves de la regió, Fundació Globalis, amb el suport de l'Ajuntament de Vila-real, organitzen unes jornades per a l'estudiantat d'últims cursos de Graus de Formació Professional dedicades a apropar el mercat laboral i les perspectives de futur.

Aquestes accions, que es desenvoluparan els propers 19 i 21 de desembre a Centres Formatius de Vila-real en els quals s'imparteix Formació Professional.

OBJECTIUS

• Apropar al centre educatiu la realitat de l'entorn professional mitjançant panells d'empreses locals.
  • Destacar i donar visibilitat al talent i el treball de les empreses de Vila-real.
  • Inspirar als futurs professionals amb perfil emprenedor, mitjançant històries i exemples d'empreses i emprenedors locals
  • Traslladar la realitat del mercat laboral i què és el que busquen les empreses a l'hora de contractar nous professionals als seus equips, per així resultar més atractius a l'hora de ser contractats.

Per a aquestes jornades es crearan diferents panells d'empreses, que, en primera persona, compartiran la seva història com a emprenedors i les seves opinions sobre quines aptituds i actituds han de complir els nous professionals. Aquestes empreses compartiran amb l'estudiantat una visió més realista i professional del seu sector, ajudant i orientant els joves en els seus últims anys de formació.

Els centres educatius en què es desenvoluparàn aquestes accions són:

19/12 / 2016- IES Francesc Tàrrega:

Mercat Laboral i Tendències a futur en el sector de Bellesa, estètica i Tractament personal.

21/12/16 Fundació Flors:

Mercat Laboral i Tendències a futur en el sector d'Administració, Comerç i màrqueting.

21/12/16 IES Miralcamp:

Mercat Laboral i Tendències a futur en el sector de les activitats físiques i esportives.

Mercat Laboral i Tendències a futur en el sector de l'electricitat i electrònica.

Mercat Laboral i Tendències a futur en el sector TIC, la Informàtica i Comunicacions.

Mercat Laboral i Tendències a futur en el sector de l'Administració i la Gestió.

Cap comentari encara.