Talent i Ocupació

Trasladar la realidad del mercado laboral y qué es lo que buscan las empresas a la hora de contratar a nuevos profesionales en sus equipos

Programa promogut per la Fundació Globalis amb el suport de la Diputació de Castelló i l'Ajuntament de Vila-real, enfocat als joves que vulguin crear el seu futur, millorant la seva ocupabilitat i l'accés al mercat laboral provincial.

Mitjançant aquesta activitat pretenem afavorir la vinculació entre l'educació formal i el món laboral, potenciant i millorant l'ocupabilitat dels futurs professionals.

Pretén ser un punt de trobada entre l'alumnat de formació professional, el professorat dels centres impartidors de Cicles formatius i el teixit empresarial de la província.

A QUI ENS DIRIGIM?

Alumnes de Cicles Formatius o educació superior.

QUÈ VOLEM?

-Incrementar les oportunitats laborals dels joves professionals. Traslladar la realitat del mercat laboral i què és el que busquen les empreses a l'hora de contractar nous professionals en els seus equips, per així resultar més atractius a l'hora de ser contractats. Apropar al centre educatiu la realitat de l'entorn professional mitjançant panells d'empreses del territori.

-Fomentar l'emprenedoria entre l'alumnat de Cicles Formatius. Inspirar als futurs professionals amb perfil emprenedor, mitjançant històries i exemples d'empreses i emprenedors del territori.

-Capacitar als joves per entendre els reptes a què s'enfronten. Aprendre a identificar les oportunitats socials i empresarials amb especial ancoratge i arrelament a la localitat i la regió.

Establir un punt de trobada cooperatiu entre el teixit empresarial i el centre formatiu que generi un germen de col·laboració i creació d'estratègies conjuntes entre les dues institucions.

-Donar visibilitat a les empreses del territori i conèixer la utilitat de l'empresa no només com a mitjà econòmic, destacant la tasca que aquesta pot tenir en la societat.  Crear un club d'empreses / empresaris / start-ups compromesos amb els joves.

Posar en valor l'experiència, la formació, els valors i l'actitud de professionals amb experiència dilatada que hagin ocupat càrrecs intermedis al llarg de la seva carrera professional.

Sóc un professor de secundària o cicles i vull participar en aquest projecte, què faig?

Envia'ns un correu amb les teves dades de contacte a globalis@fundacionglobalis.org i et trucarem per explicar-te com participar-hi.

Cap comentari encara.