Premis Globalis 2016

Fundación Globalis con el apoyo del Ayuntamiento de Vila-real, lanzan “Premis Globalis” edición 2016 con el objetivo de reconocer el esfuerzo de jóvenes empresas con un alto componente de innovación. Estos premios pretenden ayudar a potenciar el tejido socioeconómico, diversificar las actividades empresariales de la localidad, fomentar el espíritu emprendedor y la innovación.

Els "Premis Globalis" volen guardonar joves empreses amb un alt component d'innovació i reconèixer, promoure i divulgar l'esforç dels emprenedors que estan al capdavant d'aquestes joves iniciatives empresarials. Aquests premis pretenen valorar i recompensar els seus esforços i capacitats per a portar-los endavant, mostrant exemples que animin iniciatives semblants.

Cartel premis_2016

Qui pot participar:

En aquests premis poden participar pimes, empresaris individuals, comerços i establiments hostalers, independentment de la seva forma jurídica. Per a aquest premi, es consideraran joves empreses, aquelles empreses o empresaris individuals que hagin arrencat la seva activitat econòmica amb posterioritat a l'1 de gener del 2011.

Aquestes iniciatives empresarials han de tenir un caràcter innovador, entenent aquesta innovació en sentit ampli (producte, processos, model de negoci, comercialització ...).

L'esperit dels premis és identificar les empreses innovadores vinculades a la ciutat de Vila-real i a la seva zona d'influència.

Premis:

Es lliurarà un primer premi i dos accèssits:

1r premi: 1.500 €

Accèssit: 500 €

A més, s'atorgaran diversos reconeixements addicionals:

"Premi Vila-real Innpulso" reconeixement per a l'empresa que representarà a la localitat en les diferents trobades enfocats a pimes que s'organitzin en el marc de la RedInnpulso.

"Premi trajectòria" reconeixement per a l'empresa de Vila-real que hagi destacat en els últims anys per la seva trajectòria i creixement.

Es podran atorgar altres reconeixements addicionals, patrocinats per les entitats que formen part del jurat.

Les empreses finalistes participaran en un programa de formació abans de defensar el seu projecte davant el jurat, amb l'objectiu de millorar les seves habilitats expositives.

A les empreses finalistes se'ls podrà gravar un vídeo promocional, presentant el seu producte / servei, destacant el seu caràcter innovador / diferencial i el seu potencial de creixement. Amb posterioritat, aquest vídeo pot ser utilitzat per l'empresa com a material promocional.

Comité Evaluador

Comité

Documentació a presentar i terminis:

La documentació a presentar per cada candidat, en format pdf, serà la següent (exceptuant al premi especial "Premi trajectòria"):

-Formulari De Participació.

-Model 036 presentat a l'Agència Estatal de l'Administració Tributària en el qual figura la data d'inici d'activitats.

- DNI del representant legal de l'empresa.

Tota aquesta documentació ha de ser enviada per correu electrònic i en format pdf a premios@fundacionglobalis.org. L'assumpte del mail ha de ser: Premis Globalis- nom de l'empresa.

BASES Premis Globalis 2016

FORMULARIO Premis Globalis 2016

Tens algun dubte o consulta? Contacta'ns !! premios@fundacionglobalis.org// 964.054.522

deferro