Premis Globalis 2016, premis a la innovació

[:es]En su tercera edición, Premis Globalis siguen reconociendo el esfuerzo de las jóvenes empresas innovadoras del municipio

La Fundación Globalis, con el apoyo del Ayuntamiento de Vila-real, lanzan “Premis Globalis” edición 2016, con el objetivo de galardonar a jóvenes empresas con un alto componente de innovación.

Los “Premis Globalis” quieren identificar, reconocer, promover y divulgar el esfuerzo de los emprendedores que están al frente de estas jóvenes iniciativas empresariales. Estos premios pretenden valorar y recompensar sus esfuerzos y capacidades para llevarlos adelante, mostrando ejemplos que animen iniciativas parecidas. Se otorgarán 3 premios, además del premio “Vila-real Innpulso” y “Premio Trayectoria”.

El plazo de presentación de candidaturas está abierto hasta el 17 de noviembre, y podrán participar aquellas pymes, cooperativas, empresarios individuales, comercios y establecimientos hosteleros, independientemente de su forma jurídica, que hayan arrancado su actividad después del 2011, y que posean un carácter innovador, entendiéndose esa innovación en sentido amplio (producto, procesos, modelo de negocio, comercialización…).

Para participar deberán cumplimentar y enviar por mail el formulario de su candidatura, presentando su empresa, producto, oportunidad detectada, entre otros puntos.

Los finalistas deberán defender su empresa frente al Jurado Evaluador, formado por las entidades de la provincia más significativas en materia de innovación y emprendimiento. Los interesados pueden descargarse las bases de la convocatoria y el formulario de participación en www.fundacionglobalis.org

Ganadores 2015

Ganadores Premis Globalis 2015[:ca]En la seva tercera edició, segueixen reconeixent l’esforç de les joves empreses innovadores del municipi

La Fundació Globalis, juntament amb l’Ajuntament de Vila-real, llancen “Premis Globalis” edició 2016, amb l’objectiu de guardonar joves empreses amb un alt component d’innovació.

Els “Premis Globalis” volen identificar, reconèixer, promoure i divulgar l’esforç dels emprenedors que estan al capdavant d’aquestes joves iniciatives empresarials. Aquests premis pretenen valorar i recompensar els seus esforços i capacitats per a portar-los endavant, mostrant exemples que animin iniciatives semblants. S’atorgaran 3 premis, a més del premi “Vila-real Innpulso” i “Premi Trajectòria”.

El termini de presentació de candidatures està obert fins al 17 de novembre, i podran participar aquelles pimes, cooperatives, empresaris individuals, comerços i establiments hostalers, independentment de la seva forma jurídica, que hagin arrencat la seva activitat després del 2011, i que tinguin un caràcter innovador, entenent aquesta innovació en sentit ampli (producte, processos, model de negoci, comercialització …).

Per participar hauran d’omplir i enviar per mail el formulari de la seva candidatura, presentant la seva empresa, producte, oportunitat detectada, entre altres punts. Els finalistes hauran de defensar la seva empresa davant del Jurat Avaluador, format per les entitats de la província més significatives en matèria d’innovació i emprenedoria.

Els interessats poden descarregar-se les bases de la convocatòria i el formulari de participació en www.fundacionglobalis.org

Ganadores 2015

Guanyadors Premis Globalis 2015[:]