Premis Globalis 2015

Fundación Globalis con el apoyo del Ayuntamiento de Vila-real, lanzan “Premis Globalis” edición 2015 con el objetivo de reconocer el esfuerzo de jóvenes empresas con un alto componente de innovación. Estos premios pretenden ayudar a potenciar el tejido socioeconómico, diversificar las actividades empresariales de la localidad, fomentar el espíritu emprendedor y la innovación.

Els Premis Globalis volen guardonar joves empreses amb un alt component d’innovació i reconéixer, promoure i divulgar l’esforç dels emprenedors que estan al capdavant d’aquestes joves iniciatives empresarials. Aquests premis pretenen valorar i recompensar els seus esforços i les seues capacitats per a portar-los endavant, mostrant exemples que animen iniciatives semblants.

Qui pot participar:

En aquests premis poden participar pimes, empresaris individuals, comerços i establiments hostalers, independentment de la seua forma jurídica. Per a aquest premi, es consideraran joves empreses, aquelles empreses o empresaris individuals que hagen arrancat la seua activitat econòmica amb posterioritat a l’1 de gener del 2010.

Aquestes iniciatives empresarials han de tenir un caràcter innovador i entenem aquesta innovació en sentit ampli (producte, processos, model de negoci, comercialització…).

L’esperit dels premis és identificar les empreses innovadores vinculades a la ciutat de Vila-real i a la seua zona d’influència.

Premis:

Es lliuraran un primer premi i dos accèssits:

1r premi: 1.500 €

Accèssit: 500 €

A més, s’atorgaran diversos reconeixements addicionals:

Premi CEEI Castelló, que consisteix en suport i acompanyament empresarial per a la recerca de finançament alternatiu, necessari per al creixement de l’empresa.

Premi Vila-real Innpulso, es tracta del reconeixement per a l’empresa que el Comité Avaluador considere més singular i que participarà en la Trobada d’Alcaldes de la Xarxa Innpulso i Emprenedors Locals representant a Vila-real en aquesta jornada.

La Trobada d’Alcaldes de la Xarxa Innpulso i Emprenedors Locals s’organitza per l’Associació de la Xarxa Innpulso - ARINN Xarxa de Ciutats de la Ciència i Innovació INNPULSO. Aquest esdeveniment reunirà tots els alcaldes de les ciutats que pertanyen a la Xarxa, de la qual Vila-real forma part, al costat de les pimes més innovadores que hagen estat seleccionades en cadascuna d’aquestes ciutats.

Premi Trajectòria, en reconeixement a l’empresa de Vila-real que haja destacat per la seua trajectòria i creixement en els últims anys.

A les empreses finalistes se’ls gravarà un vídeo comercial del seu projecte empresarial, en el qual es presentarà el seu producte o servei, es destacarà el seu caràcter innovador / diferencial i el seu potencial de creixement. Amb posterioritat, aquest vídeo pot ser utilitzat per l’empresa com a material promocional.

Documentació a presentar i terminis:

La documentació a presentar per cada candidat, en format pdf, serà la següent (exceptuant al premi especial Premi Trajectòria):

- Formulari de participació, que es pot descarregar en www.fundacionglobalis.org.

- Model 036 presentat a l’Agència Estatal de l’Administració Tributària en el qual figura la data d’inici d’activitats.

- DNI del representant legal de l’empresa.

Tota aquesta documentació ha de ser enviada per correu electrònic i en format pdf a premios@fundacionglobalis.org. L’assumpte del correu ha de ser: Premis Globalis- nom de l’empresa.

El termini de presentació de candidatures finalitza el 30 de juliol de 2015 a les 15.00 hores (ampliat fins al 15 de setembre de 2015).

Tens algun dubte o consulta? Posa’t en contacte amb nosaltres!! premios@fundacionglobalis.org // 964.054.522

Bases Premis Globalis 2015

Formulari Premis Globalis 2015