Premis Globalis 2018

Els "Premis Globalis" volen guardonar a joves empreses amb un alt component d'innovació i reconèixer, promoure i divulgar l'esforç dels emprenedors que estan al capdavant d'aquestes joves iniciatives empresarials de la província.

Aquests premis pretenen valorar i recompensar els seus esforços i capacitats per portar-los avanci, mostrant exemples que animin iniciatives semblants.

A diferència d'edicions anteriors, la pertinença amb el municipi vilarrealense serà valorat positivament, deixant de ser un requisit indispensable per als aspirants.

Qui pot participar:

En aquests premis poden participar pimes, empresaris individuals, comerços i establiments hostalers, independentment de la seva forma jurídica. Per a aquest premi, es consideraran joves empreses, aquelles empreses o empresaris individuals que hagin arrencat la seva activitat econòmica amb posterioritat a l'1 de gener de 2012.

Aquestes iniciatives empresarials han de tenir un caràcter innovador, entenent-se aquesta innovació en sentit ampli (producte, processos, model de negoci, comercialització...).

L'esperit dels premis és identificar a les empreses provincials més innovadores.

Premis:

Es lliurarà un primer premi i dos accèssits:

1er premi: 1.500 €

Accèssit: 500 €

Accèssit: 500€

A més, s'atorgaran diversos reconeixements addicionals:

"Premi Vila-real Innpulso" reconeixement per a l'empresa que representarà a la localitat en les diferents trobades enfocades a pimes que s'organitzin en el marc de la RedInnpulso.

"Premio trajectòria" reconeixement per a l'empresa que hagi destacat en els últims anys per la seva trajectòria i creixement.

Podran atorgar-se altres reconeixements addicionals, patrocinats per les entitats que formen part del jurat.

Les empreses finalistes participaran en un programa de formació abans de defensar el seu projecte davant el jurat, amb l'objectiu de millorar les seves habilitats expositives.

A les empreses finalistes se'ls podrà gravar un vídeo promocional, presentant el seu producte/servei, destacant el seu caràcter innovador/diferencial i el seu potencial de creixement. Amb posterioritat, aquest vídeo podrà ser utilitzat per l'empresa com a material promocional.

Documentació a presentar i terminis:

La documentació a presentar per cada candidat, en format pdf, serà la següent (exceptuant al premi especial "Premio trajectòria"):

-Formulari de Participació.

-Model 036 presentat a l'Agència Estatal de l'Administració Tributària en el qual figura la data d'inici d'activitats.

- DNI del representant legal de l'empresa.

- Document que acrediti la vinculació a Vila-real (opcional)

Descarrega les BASES Premis Globalis 2018

Descàrrega el FORMULARI DE PARTICIPACIÓ

Tota aquesta documentació ha de ser enviada per correu electrònic i en format pdf a fundacion@fundacionglobalis.org. L'assumpte del mail haurà de ser: Premis Globalis- nomeni de l'empresa.

Cap comentari encara.