Oportunitats empresarials

Ciclo de jornadas, talleres y encuentros empresariales dónde se abordarán diversas temáticas que pueden ofrecer una nueva perspectiva a empresarios y autónomos, con el objetivo de crear un espacio para el desarrollo de nuevas oportunidades empresariales y generar sinergias entre los asistentes.

Jornades i trobades empresarials on s’abordaran diverses temàtiques que poden oferir una nova perspectiva a empresaris i autònoms, amb l’objectiu de crear un espai per al desenvolupament de noves oportunitats empresarials i generar sinergies entre els assistents.

21 octubre 2015

Oportunitats empresarials

Taller: Service Design Thinking: com crear experiències úniques per al client

Fundació Globalis organitza una xarrada-taller amb l’objectiu de fomentar la innovació i el creixement empresarial, en la qual es treballaran aspectes relacionats amb el disseny de serveis i es reflexionarà sobre quins són els problemes i expectatives del client, per quins punts de contacte interactua amb l’empresa i com trobar possibilitats de millora en l’experiència del client.

En aquest taller es donaran respostes a preguntes com: Qui és el moment de la veritat en el qual l’empresa es juga la satisfacció del client? Com puc dissenyar una experiència que es diferencie del producte bàsic que oferesc actualment? Com puc innovar en el meu servei?

A més, amb aquesta trobada empresarial es pretén generar xarxes, networking, contactes, intercanviar opinions, conéixer tendències, sectors emergents i noves oportunitats empresarials.

Data i Horari: 21 d'octubre de 2015, de 18:00 a 20:00 h, al Centre de Negocis Efecte Vila-real (Av de la Murà, 3 - entresòl).

Adreçat a emprenedors, empreses de creació recent, pimes i projectes empresarials.

18:00 Acreditació i recepció dels assistents

18:15 Service Design Thinking: com crear e

18.00 h Acreditació i recepció dels assistents

18.15 h Service Design Thinking: com crear experiències úniques per al client. Joaquín Fernández, Delegalia @JoaquinFernan66

• Experiències i serveis. Què són?
  • Fonaments de service design
  • Com dissenyar o redissenyar serveis orientats a les persones
  • Disseny de serveis i disseny de start-up
  • Com utilitzar Service Blueprint per a innovar
  • Front end i back end. Punts de contacte
  • Service design al servei del nostre projecte

19.45 h Networking i recerca d’oportunitats empresarials

Més informació: globalis@fundacionglobalis.org / 964 054 522/656 535 400

Assistència gratuïta. Inscripcions ací

Globalis       efecte vr

Ajvila   Ciudad ciencia

MARCA DELEGALIA RCUADRO

28 de abril de 2015

Oportunitats empresarials: Efecte Vila-real

Taller: Innovació basada en la metodología MIT

Mailing-Facebook

Fundació Globalis i Fundació Caixa Rural Vila-real coorganitzen una jornada amb l’objectiu de fomentar la innovació i el creixement empresarial, enfocada a empreses i projectes empresarials innovadors de la Comunitat Valenciana caracteritzats pel seu gran potencial.

En aquest taller, s’explicarà el model d’innovació de Boston, el màxim exponent és la Ruta 128, on es troben ubicades la major part de les empreses innovadores i amb accés a centres d’excel·lència com el MIT (Massachusetts Institute of Technology). Mitjançant aquesta metodologia d’acceleració, les empreses poden passar a multiplicar per 20 els seus ingressos en 5 anys.

Amb aquesta trobada empresarial es pretén generar xarxes, networking, contactes, intercanviar opinions, conéixer tendències, sectors emergents i noves oportunitats empresarials.

Data i horari: 28 d’abril de 2015, de 12.00 a 14.00 h, al Centre de Negocis Efecte Vila-real (avinguda de la Murà, 3 - entresòl)

Adreçat a: empreses de creació recent, pimes i projectes empresarials innovadors de la Comunitat Valenciana caracteritzats pel seu gran potencial.

11.30 h Acreditació i recepció dels assistents

12.00 h Potenciar projectes empresarials. Ecosistema innovador de Boston. José Vicente Pons, director de Business Innovation. @business_innova

12.30 h Ruta 128, la ruta de la innovació. Roberto Benages, director de Woman on Mars. @woman_onmars

13.00 h 24 passos per a l’èxit de la teua start-up. Paco Negre, director d’Espaitec @espaitec

13.30 h Networking i recerca d’oportunitats empresarials

Més informació: globalis@gundacionglobalis.org / 964 054 522/656 535 400

Assistència gratuïta. Inscripcions ací

GlobalisCaixa Rural

AjvilaCiudad ciencia

Col·labora:

business innovationvalencian global growth programlogo_espaitec_fondo_blancologo UJIwoman on mars

Patrocina:

Logotipo_Conselleria_Educacion

13 de març de 2015

Oportunitats empresarials: Efecte Vila-real

Taller: Cooperativisme empresarial

jjj

Fundació Globalis i Fundació Caixa Rural Vila-real coorganitzen una jornada amb l’objectiu de fomentar la innovació i el cooperativisme empresarial, enfocada a empreses que vulguen generar xarxes, networking, contactes, intercanviar opinions, conéixer tendències, sectors emergents i noves oportunitats empresarials.

Es tracta d’una trobada empresarial on es parlarà de diverses temàtiques empresarials que poden oferir una nova perspectiva a empresaris i autònoms, amb l’objectiu de crear un espai per al desenvolupament de noves oportunitats empresarials i generar sinergies entre els assistents.

Data i horari: 13 de març 2015, de 12.30 a 15.00 h, al Centre de Negocis Efecte Vila-real (avinguda de la Murà, 3 - entresòl)

Adreçat a: empreses de creació recent, pimes, comerços, professionals independents, cooperatives, emprenedors i qualsevol persona amb inquietuds empresarials i amb interessos per fer coses noves.

Programa:

12.30 h Cooperativisme empresarial. Ajudes a l’emprenedoria en economia social. Raúl Martín Calvo, director general d’Economia, Emprenedoria i Cooperativisme i director adjunt IVACE Finançament, Conselleria d’Economia, Indústria, Turisme i Ocupació. @gva_ivace

13.00 h Smart City Office, Juan Vicente Bono, president Fundació Globalis @FGlobalis

13.30 h Activitat de networking i recerca d’oportunitats empresarials, Agustín Castejón, Acciona’t. @apoyoytrabajo

14.30 h Dinar network

Assistència gratuïta. Aforament complet, deixa’ns les teues dades ací i t’informarem sobre la jornada següent d’oportunitats empresarials.

GlobalisCaixa Rural

AjvilaCiudad ciencia

Eco_Ind_Tur_Emp_valivaceaccionate

Cap comentari encara.

Deixar un comentari

He leido y acepto la política de privacidad

Información sobre protección de datos

• Responsable: María Bellmunt Pons (Fundación Globalis)
  • Fin del tratamiento: Controlar el spam, gestión de comentarios
  • Legitimación: Tu consentimiento
  • Comunicación de los datos: No se comunicarán los datos a terceros salvo por obligación legal.
  • Derechos: Acceso, rectificación, portabilidad, olvido.
  • Contacto: fundacion@fundacionglobalis.org
  • Información adicional: Más información en nuestra política de privacidad.