Jornades per a Emprenedors 2015

Jornadas enfocadas a emprendedores y start-ups, con el objetivo de darles visibilidad, apoyarles en sus primeros pasos, informarles y formarles sobre aspectos relacionados al mundo de creación de empresas. Jornadas organizados por Globalis, o en las que la Fundación colabora activamente.

Taula Redona: “El valor de la innovació” . 17 de febrer de 2015

vilaempren

Emmarcat en la 2n jornada Vilaemprén, Fundació Globalis organitza la jornada "El valor de la innovació", amb l’objectiu de difondre la cultura de la innovació se li dóna  valor a casos de pimes innovadores, es coneixen històries en primera persona i es comparteix coneixement.

Títol: El valor de la innovació

Horari: de 10.00 a 10.30 h, a la BUC

Descripció: Taula redona d’empreses locals basades en idees científiques, tecnologia i nous models de negoci. Històries reals de pimes locals que dia a dia intenten superar-se en un entorn competitiu, on la innovació és el seu element motor. No importa el seu sector d’activitat, la seua grandària empresarial o el seu mercat; coneixerem l’experiència en primera persona d’empreses en les quals la innovació és el seu valor diferencial.

Públic: adreçat a emprenedors, pimes, comerços i qualsevol persona que s’estiga plantejant posar en marxa un projecte empresarial.

Empreses:

-Ecomain, Eduardo Álvarez Ortells (Tècnic de desenvolupament de producte i director de vendes i màrqueting) www.ecomain.es www.facebook.com/ecomain www.twitter.com/EcomainRVM

-Resines Vila-real, Jorge Pitarch (Soci fundador) www.resinesvilareal.wordpress.com/

-Desmarca Màrqueting, Ricardo Gómez Llorens (CEO & Founder), Adrián García Martín (Màrqueting Manager) www.desmarcamarketing.com/ www.facebook.com/desmarcamarketing

www.twitter.com/desmarcamk

Més informació i inscripcions a: www.jornadavilaempren.com

Cap comentari encara.