Itinerari de l’emprenedor innovador

Fundación Globalis organiza este programa enfocado a la creación de empresas innovadoras.

Globalis en col·laboració amb l’Ajuntament de Vila-real, l’Agència de Desenvolupament Local i el Pacte de la Ceràmica posen en marxa l’Itinerari de l’emprenedor innovador, programa d’emprenedoria enfocat a la creació d’empreses innovadores i a millorar les aptituds emprenedores i de gestió d’empreses.

L’objectiu del programa és impulsar la creació d’empreses innovadores a Vila-real a través de la formació en diferents àrees de l’empresa, amb especial èmfasi en la definició del model de negoci, la innovació, l’estratègia i l’elaboració del pla.

Qui hi pot participar?

- Emprenedors amb una idea o projecte empresarial

- Empreses de creació recent

- Professionals independents

Quant costa?

Programa formatiu totalment gratuït per als emprenedors i les joves empreses

Quan i on?

Durant 5 mesos, comença a l’octubre de 2015

La formació es desenvoluparà a Vila-real, a la BUC- Biblioteca Universitària del Coneixement.

Programa formatiu

Per al desenvolupament de la formació s’han planificat una sèrie de sessions teòriques i pràctiques que permetran als emprenedors realitzar el seu pla de negoci i pla d’acció. Aquestes sessions seran impartides per professionals experts en les diferents àrees de l’empresa.

Les sessions tenen una durada de 2 hores i es realitzaran de 9.00 a 11.00 hores, amb l’itinerari següent:

• Soft skills per a emprendre: habilitats interpersonals
  • Tendències i oportunitats per a emprenedors
  • Model de negoci: de la idea a l’empresa
  • El repte d’innovar per a una empresa jove. Per on començar
  • Legislació per a emprenedors. Aspectes legals i fiscalitat
  • Eines de màrqueting per a empreses joves
  • La comunicació en una empresa jove
  • Vull vendre el meu producte: com definir els meus canals de venda
  • Subvencions i finançament per a joves empreses

20/10/2015 Soft skills per a emprendre: habilitats interpersonals, Adrián Sánchez, Doctorand a la Universitat Jaume I, @TalentVia

03/11/2015 Tendències i oportunitats per a emprenedors, Edurne Zubiria, Fundació Globalis, @FGlobalis