Desenvolupa la teva identitat professional

Fundación Globalis, apoyada por el Ayuntamiento de Vila-real y en colaboración con EADE Consulting Junior Empresa, lanza un ciclo de talleres gratuitos para ayudar a los jóvenes a mejorar su empleabilidad, trabajando bajo el prisma de los Soft-skills y así impactar en su competitividad personal. Talleres para desarrollar la identidad profesional. En la actualidad, el proceso de globalización de la economía, así como el desarrollo de esquemas de funcionamiento del mercado de trabajo, centrado en el desarrollo del capital humano, requiere de nuevas características a quienes se incorporan en él.

Desenvolupa la teua identitat professional. Cicles de 7 tallers

Ponent: Talentia, Adrián Sánchez

Data: 05/02/2015, 18/02/2015, 19/02/2015, 04/03/2015, 05/03/2015, 25/03/2015, 26/03/2015

Hora: de 18.00 a 20.00 h

Tallers:

• Identitat professional: coneix la teua identitat vocacional
  • Identitat professional: gestió del talent (2 sessions)
  • Identitat professional: habilitats professionals (2 sessions)
  • Identitat professional: Video identity. Desenvolupa el teu CV en suports digitals i diferencia’t (2 sessions)

TALLER 1: Identitat professional: coneix la teua identitat vocacional (1 sessió)

Lloc: Espai Jove de Vila-real, av. França 25-27, Vila-real

Taller teòric i pràctic en el qual es treballaran aspectes relacionats amb la identificació dels nostres talents personals, conéixer el concepte de soft skills i la seua utilitat.

L’objectiu del taller és saber desenvolupar una identitat professional atractiva i representativa de cada un de nosaltres. Despertar la curiositat de la persona per conéixer-se a si mateixa en la seua faceta professional. Saber desenvolupar un perfil professional en el qual s’incloguen les facetes personals que esdevenen talent professional.

Programa:

Coneix els teus talents a través de les soft skills

Coneix la teua identitat vocacional

Rol playing- dinàmica de grup

Assistència gratuïta, inscripcions ací

TALLER 2: Identitat professional: gestió del talent (2 sessions)

Data: 18 i 19 de febrer de 2015 de 18.00 a 20.00 h

Lloc: Espai Jove de Vila-real, av. França 25-27, Vila-real

En aquest taller es treballaran aspectes relacionats amb la identitat professional dels assistents amb l’objectiu d’estimular la capacitat emprenedora d’acord amb el talent professional propi.

Durant aquest taller es treballaran exercicis per a generar idees d’autoocupació d’acord amb competències professionals singulars. Es treballaran conceptes com ara talent, identitat professional, anàlisi del mercat, autoeficàcia.

Programa:

Concepte de gestió del talent

Referents professionals

Conéixer i construir el nostre DAFO talent

Quadre de comandament professional

Treball en equip - roll playing

Assistència gratuïta, inscripcions ací

TALLER 3: Identitat professional: habilitats professionals (2 sessions)

Data: 4 i 5 de març de 2015 de 18.00 a 20.00 h

Lloc: Espai Jove de Vila-real, av. França 25-27, Vila-real

Taller teòric i pràctic en el qual es treballaran habilitats professionals per a la direcció pròpia de la carrera professional i d’un equip de treball. En aquest taller es coneixeran quines són les habilitats professionals que permeten el desenvolupament professional.

Accedir al mercat laboral i / o abordar la iniciativa emprenedora requereix conéixer, a més de les habilitats pròpies, les habilitats necessàries per a gestionar davant de diverses situacions professionals i desenvolupar un equip de treball.

Concepte d’habilitats professionals

Identificar les habilitats professionals i saber com emprar-les

Planificació personal de desenvolupament d’habilitats

Treball en equip - roll playing

Assistència gratuïta, inscripcions ací

TALLER 4: Identitat professional: Video identity. Desenvolupa el teu CV en suports digitals i diferencia’t (2 sessions)

Data: 25 i 26 de març de 2015 de 18.00 a 20.00 h

Lloc: Espai Jove de Vila-real, av. França 25-27, Vila-real

Taller pràctic en el qual es treballarà com identificar els nostres talents personals, les nostres soft skills i la seua importància a l’hora de desenvolupar un CV atractiu i diferent.

L’objectiu del taller és desenvolupar un CV amb la utilització d’eines digitals, per a desenvolupar un vídeo sobre la nostra identitat atractiu i representatiu de cada un de nosaltres. Desenvolupar un producte digital que ens identifique i siga representatiu del nostre perfil professional, en el qual s’incloguen totes les facetes personals que esdevenen talent professional.

Programa:

Coneix els teus talents, identifica les teues soft skills

Desenvolupa diferents suports digitals de presentació del teu CV

Desenvolupa el teu Video identity

Assistència gratuïtainscripcions ací