I+D+a: I+D+aula

Difundir los valores emprendedores y despertar la curiosidad de los jóvenes sobre qué significa llevar adelante tu propio proyecto empresarial, conociendo el tejido empresarial de la región, a emprendedores y empresarios de la provincia.

Programa promogut per la Fundació Globalis amb el suport  de la Diputació de Castelló, Espaitec y  Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport, amb el objectiu de difondre els valors emprenedors i fomentar la cultura de innovació entre els més joves.

Es pretén despertar la curiositat del joves sobre què significa  traure avant el teu propi projecte empresarial i conéixer el teixit empresarial de la regió, coneixent de primera mà a emprenedors i empresaris als que podran llançar preguntes y dubtes. Per a aconseguir una major motivació, les entrevistes es publicaran a la web de la Fundació.

¿A QUI ENS DIRIGIM?

Alumnes de primària y secundaria de Centres Educatius de la província de Castelló.

¿QUÈ VOLEM?

-Acosta l’empresa a l’aula, per a que l’alumnat conega de primera mà experiències laborals, i històries reals d’empreses de l’entorn.

- Que l’alumnat es familiaritze amb el concepte d’innovació i emprenedoria. A causa del nou context empresarial és necessari que coneguen aquesta opció dins de les seues opcions i horitzó laboral.

-Establir un punt de trobada entre el teixit empresarial i el centre educatiu que genere un germen de col·laboració entre ambdues institucions.

- Fomentar l’emprenedoria entre l’alumnat de edat primerenca, a través de col·laboracions, conferències, xarrades o exposicions empresarials.

- Donar visibilitat a les empreses del territori i als emprenedors de la localitat.

¿QUINES ACTIVITATS S'ORGANITZEN?

Es tracta de activitats divertides i experimentals, en les que a través de l’exemple i utilitzant la metodologia Storytelling, es presentaran empreses i empresaris del territori a estudiantes de primària i secundària, per a compartir la seua historia, aprendre de l’experiència i despertar la curiositat per el concepte d’emprenedoria i innovació.

És un encontre en el que els alumnes puguen interactuar amb les empreses. Per mitjà de preguntes, dubtes, comentaris o inquietuds, els alumnes fomenten la creativitat, treballen l’empatia i es plantegen qüestions més allà del seu àmbit habitual, treballant amb nou vocabulari de manera dinàmica i desenfadada amb el fi últim de que la cita siga més interessant i productiva per als joves.

Amb aquesta activitat es pretén també inculcar l’autoconeixement de l’alumnat, descobrir els seus talents i aprendre a fomentar-los, conéixer la gestió de les emocions o la importància de resoldre factors externs com el risc o les oportunitats en l’àmbit formatiu i laboral.

SÓC UN PROFESSOR DE PRIMÀRIA O SECUNDÀRIA I VULL PARTICIPAR EN EL PROJECTE, ¿què tinc que fer?

Envia un correu amb les teues dades de contacte a globalis@fundacionglobalis.org i te cridarem per a contar-te com participar.

Bannerlogos_I+D+a (1)

Cap comentari encara.