Fòrum d’Innovació 2016

El Foro de Innovación pretende ser un punto de encuentro para difundir la cultura de la innovación entre diferentes colectivos como: pymes, start-ups, emprendedores, jóvenes estudiantes, administración pública, instituciones y personas claves de la región en materia de innovación y cuya principal misión es analizar tendencias y casos de éxito que marquen nuevas líneas de actuación innovadora para el desarrollo social y económico de Vila-real.

cartas presentacionbuena22

ASSISTÈNCIA GRATUÏTA prèvia inscripció online. RESERVA LA TEVA PLAÇA

Fundació Globalis, amb el soport de l'Ajuntament de Vila-real, seguint amb el seu objectiu de convertir l' innovació i l 'emprenedoria en l'eina crítica per a la creació de valor en la societat, organitzen el 4t Fòrum d'Innovació de Vila-real.

Les societats que emprenen processos de canvi i transformació com Vila-real, saben que han d'unir la construcció de processos productius amb nous productes i noves tecnologies i amb la capacitat per impartir i traslladar coneixements a les noves generacions.

Data: 19 de desembre

Hora: de 18.30h a 21.00h.

Lloc: Auditori Municipal de Vila-real (Av. De la Mura, 1)

Programa:

• 18:30 Recepció assistents
  • 19:00 Obertura Acte
  • 19:15 Premis Globalis 2016: Acte de lliurament dels Premis
    Presentació de joves empreses innovadores Vila-real.
  • 19:45 Dolores Cortés, tota una vida dedicada a l'emprenedoria i la innovació
  • 20:00 Anxo Perez, la Intel·ligència de l'Èxit
  • 21:00 Tancament de la jornada
  • 21:30 Activitat de Networking

Anxo Pérez, es el creador de la metodologia 8Belts i fundador de 8Belts.com (@ANXO). Anxo ha rebut el Premi Emprenedors de Deloitte, Premi Ciutadà Europeu 2014, Premi Emprenedor Revelació 2015. Format als EUA, Bèlgica i la Xina, ha cursat 5 Titulacions Universitàries. Amb 20 anys va ser intèrpret per a l'FBI. Va treballar al Senat dels EUA i 2 anys a l'ONU (Suïssa). Ha estat traductor simultani de Barack Obama.
Anxo a més és cantant, compositor i músic (9 instruments); ha realitzat concerts en 6 països i ha estat actor professional de cinema i TV. Autor del llibre "Los 88 Peldaños del Éxito" publicat per Ed. Planeta i prologat per Pablo Motos. Domina 9 idiomes.

Cartel Foro_Focus

Objectius:

• Difondre la cultura de la innovació i el foment de l'emprenedoria innovador
    Conèixer les tendències en matèria d'innovació.
  • Conèixer solucions innovadores i sostenibles relacionades amb la innovació en l'entorn de les ciutats.
  • Analitzar el panorama actual i mostrar diferents camins i alternatives perquè empreses, organitzacions i professionals siguin capaços d'avançar emprenent i progressar innovant, amb independència del sector d'activitat, la mida de l'organització, la formació o l'experiència del professional.
  • Posar en valor casos d'emprenedoria d'èxit
  • Generar una xarxa d'empreses innovadores i d'entitats implicades en impulsar la innovació en el territori

Públic:

Persones emprenedores que tenen una idea o un projecte i necessiten donar-li forma amb caràcter empresarial.

PIMEs que volen innovar i / o diversificar en nous productes o serveis, processos productius i / o mitjans d'acció comercial.

Projectes i emprenedors procedents del món acadèmic i del desenvolupament econòmic local.

INSCRIU-TE ACÍ

Aquesta activitat es troba dins el marc d'activitats de Focus Pime i Emprenedoria, i compta amb el suport i el finançament de Generalitat Valenciana.

Més Informació: globalis@fundacionglobalis.org - 964.054.522

patrocinadores

patrocinadores_empresas

Cap comentari encara.

Deixar un comentari

He leido y acepto la política de privacidad

Información sobre protección de datos

• Responsable: María Bellmunt Pons (Fundación Globalis)
  • Fin del tratamiento: Controlar el spam, gestión de comentarios
  • Legitimación: Tu consentimiento
  • Comunicación de los datos: No se comunicarán los datos a terceros salvo por obligación legal.
  • Derechos: Acceso, rectificación, portabilidad, olvido.
  • Contacto: fundacion@fundacionglobalis.org
  • Información adicional: Más información en nuestra política de privacidad.