Fòrum Nacional de Innovació

INSCRIU-TE!

El VI Fòrum Nacional d’Innovació: Nous models de negoci pretén donar continuïtat als fòrums dedicats a la innovació que anualment Globalis impulsa amb la col·laboració de la Diputació de Castelló, l’Agència Valenciana d’Innovació, l’Ajuntament de Vila-real i la Xarxa Innpulso. Aquest fòrum pretén fomentar la cultura d’innovació a la província mitjançant la divulgació de noves i innovadores pràctiques i tendències empresarials, que faciliten al teixit empresarial provincial la possibilitat d'estar a l’última en les tendències de mercat i aportar valor diferencial a la xarxa empresarial de Castelló.

Per a enguany, 2018, Globalis llança una nova edició d’aquesta trobada socioempresarial, que aquesta vegada estarà centrada en la difusió de tendències i oportunitats vinculades als nous i futurs mercats emergents, amb l’objectiu de difondre la cultura de la innovació i donar suport a l’emprenedoria innovadora.

INSCRIU-TE!

El diputat de Promoció Econòmica, Salvador Aguilella, serà l’encarregat d’inaugurar el Fòrum Nacional d’Innovació a les 9.45 h. Després, està programada la conferència de Javier Megías, «Del producte al mercat i viceversa: claus per a reinventar-se», a les 10.00 h, i la de Raúl Mata, «Nous models de negoci, quan la innovació és una necessitat», a les 11.30 h. A les 12.15 h tindrà lloc una taula redona moderada per Manuel Moreno, i a les 13.15 h, l’alcalde de Vila-real, José Benlloch, serà l’encarregat de clausurar el Fòrum. L'entrada serà lliure prèvia inscripció fins a completar aforament.

2 Respostes

1. CONFIRMO ASISTENCIA AL FORO DEL DÍA 13/09/18 Manuel García Andrés (Director Gerente GESISTRA, SL)
  2. Espaitec, Parc Cientific Tecnològic UJI