Fòrum Innovació Vila-real

La innovació al servei de les ciutats

Data: 16 de desembre de 2015

Horari: de 10.00 a 15.00 hores

Lloc: Centre de Congressos i Convencions El Molí, Vila-real

Assistència gratuïta amb la inscripció prèvia. Places limitades

10.00 h Living Lab: open-innovation ecosystem

11.00 h Solucions per a ciutats intel·ligents i sostenibles. Smart Cities - Smart People. Taula redona d’empreses del Parc Tecnològic

12.00 h Coffe-Network: fes contactes

12.30 h Lliurament dels Premis Globalis

13.00 h Presentació d’alcaldes i pimes de ciutats Innpulso de la Comunitat Valenciana. Presentació dels municipis de la Xarxa Innpulso de la Comunitat Valenciana, amb les seues respectives empreses locals

PÚBLIC

Pimes, start-ups, emprenedors, joves innovadors, investigadors, docents, directius, experts en gestió i qualsevol persona compromesa amb la innovació.

Administració pública, agents locals, entitats de suport a la innovació i al desenvolupament local.

Es tracta d’una cita ineludible en l’agenda de les ments més inquietes de la regió.

OBJECTIUS DE LA JORNADA

El Fòrum d’Innovació és una trobada empresarial centrada en la difusió de la cultura de la innovació i a donar suport a l’emprenedoria innovadora.

Es pretén mostrar una radiografia del panorama actual i presentar diferents camins i alternatives perquè empreses, organitzacions i professionals siguen capaços d’avançar innovant i progressar emprenent, amb independència del sector d’activitat, la grandària de l’organització, la formació o l’experiència del professional.

L’objectiu que es persegueix amb aquesta trobada és múltiple:

D’una banda, trobada d’alcaldes i pimes innovadores de la Xarxa Innpulso de les ciutats de la Comunitat Valenciana.

Fomentar la transferència de tecnologia en el mercat i l’entorn de les ciutats.

Conéixer solucions innovadores i sostenibles que contribuesquen a la millora en la gestió eficaç dels serveis urbans (solucions innovadores, alineades amb els reptes de la societat recollits en les Estratègies Espanyola i Europea 2020 de Ciència i Innovació).

Generar una xarxa d’empreses innovadores.

Es tracta d’una jornada emmarcada en l’estratègia de la Xarxa Innpulso de promocionar les pimes innovadores dels municipis i dotar-les de visibilitat per a facilitar el seu accés a mercats potencials.

A més, es pretén generar un clima d’intercanvi d’informació que facilite la generació de negocis entre les pimes i micropimes, mitjançant el netwoking, utilitzant un mètode de treball enfocat a la generació de xarxes.

Des d’aquest fòrum volem impulsar la col·laboració publicoprivada a favor de l’emprenedoria innovadora amb la generació de sinergies entre els participants, afavorir el networking i promoure una major coordinació de les entitats que donen suport a les pimes i emprenedors.

Inscripcions ací

Més informació: globalis@fundacionglobalis.org - 964.054.522 - 656.535.400