Finançament Europeu H2020. Com presentar una proposta milionària.

Taller práctico de empresas a empresas, con el objetivo de conocer las posibilidades de financiación europea para proyectos de innovación en empresas. Veremos una aproximación teórico-práctica sobre el diseño de proyectos europeos.

Taller pràctic , d'empreses per a empreses, on treballarem aspectes com:
•Les claus per a la preparació de propostes.
El procés d'avaluació.
Casos d' èxit d'empreses valencianes.
Experiència i bones pràctiques.
• Com connectar amb el Avaluador ?
• Apassionar al Avaluador des de l'índex fins al final de la proposta.
• Recomanacions i estratègies.

Veurem com empreses i PYMEs locals financen milions en I+D+i amb Fons Europeus. Coneixerem casos reals d'empreses del nostre entorn de sectors com Agricultura, Tecnologia, Medi Ambient i Indústria que han aconseguit finançament europeu, i compartiran les seves experiències en aquests programes d'I+D+i de la Comissió Europea.

Objectius del taller

Conèixer possibilitats de finançament europeu per a projectes d'innovació en empreses.

Aproximació teòrica i pràctica sobre el disseny de projectes europeus.

Millorar l'aplicabilitat dels fons europeus.

Eines i mètodes de gestió de fons europeus , normativa i dinàmica de treball entre socis.

Actuacions i recomanacions per a la correcta execució de cadascuna de les fases d'un projecte europeu (programació, identificació, formulació, presentació, aprovació i justificació).

Per a qui?

Start Ups, Pimes , Grans Empreses i Professionals de qualsevol sector, que tinguin un projecte innovador i vulguin optar a fons europeus .

Investigadors, gestors de projectes i entitats interessades en projectes europeus d'I+D+i.

09:00- Recepció dels assistents.

09: 30- Presentació de la Jornada. Fundació Globalis, Edurne Zubiria @FGlobalis.

09: 30- Resum d'Ajudes Europees per a PYMEs. Exemple d'avaluació real d'un projecte. Cinc Innova, Mayte Muñoz @cincinnova.

10: 15- Com una PIME castellonenca va aconseguir 2.5M € partint "gairebé des de zero". Cas pràctic d'Instrument PIME FASE 2, Photonic Sensors & Algorithms, Jorge Blasco, CEO @JorgevBlasco. Sector Tecnològic.

11: 45- Pausa Cafè

12: 15- Com gestionar un Projecte Europeu en col·laboració i no morir en l'intent. Cas Pràctic de Programa EUROSTART Projecte Europeu en col·laboració. Ceteck Tecnològica, Ernesto Bedrina, director general @Ceteck Sector Agricultura.

Aconseguir 50.000 € a fons perdut per validar el teu projecte. Cas pràctic d'Instrument PIME, FASE 1. Vissually, Tecnologia i Aplicacions Laser. Santiago Querol, CEO @_VISSUALLY_ Sector Industrial.

Cas pràctic de Projecte LIFE, Servyeco Grup, Carlos Bengoa, Gerent i José Francisco Cap, Responsable de I+D @Servyeco Sector Medi Ambient.

13: 15- Torn de preguntes i debat entre les pimes participants.

14: 00- Tancament de la jornada.

Quan i on?

6 de juliol, de 9:00 a 14:00 a la sala de formación del Vivero de Empresas (Cámara de Comercio, Vila-real).

Com apuntar-se?

Assistència gratuïta. Inscripció online