Aula-Empresa

Acercar el emprendimiento y la innovación a las aulas, difundir los valores emprendeores y fomentar la cultura de innovación entre los más jóvenes

Programa promogut per la fundació globalis amb el suport de l’Ajuntament de vila-real i en col.laboració amb comunica´t, amb  l’objectiu de difondre els valors emprenedors y fomentar la cultura d’innovació entre els més joves.

Així mateix, es pretén encuriosir als joves sobre què significa portar avant el teu propi projecte empresarial i que coneguen el teixit empresarial de la localitat, al que podran llançar preguntes i dubtes.  Per a major motivació, les entrevistes es publicaran en la revista OCI de Vila-real.

A qui ens dirigim?

Alumnes de primària i secundària de centres educatius de vila-real.

Què volem?

-Acostar l’empresa al aula, perqué  l’alumnat conega de primera ma experiències laborals, i històries reals d’empreses de l’entorn.

-Que l'alumnat es familiaritze amb el concepte d'innovació i emprendedurisme. A causa del nou context empresarial és necessari que coneguen aquesta opció dins de les seues opcions i horitzó laboral.

-Establir un punt de trobada entre el teixit empresarial i el centre educatiu que genere un germen de col·laboració entre ambdues institucions.

-Fomentar el empreniment entre  l’alumnat de primerenca edad, a través de col.laboracions, conferencies, xarrades o exposicions d’empreses.

-Donar visibilitat a les empreses del territori i als emprenedors de la localitat.

Quines activitats s’organitzen?

Jornades en els diferents centres educatius, en els quals es presentaren empreses i empresaris del territori a estudiants de primària i secundària, per a compartir la seua història, i aprendre de la seua experiència, i despertar la seua curiositat pel concepte de emprenedurisme i innovació.

Es tracta d'una trobada en el qual els alumnes puguen interactuar amb les empreses mitjançant preguntes, dubtes, comentaris, o qualsevol altra dinàmica amb la finalitat de que la cita siga més interessant i productiva per als joves.

Soc un profesor de primária o secundária i vullc  participar en aquest projecte, ¿què faig?

Envia’ns un correu amb les teues dades de contacte a globalis@fundacionglobalis.org i et cridarem per a explicar-te com participar.

Cartel Aula Empresa

4 Respostes

1. Soy profesor de secundaria de un colegio de la ciudad de tacna, estoy encargado de desarrollar el curso de emprendimiento , en ese sentido les agradeceré poder acceder a la información que ustedes me puedan entregar. Prof. Ricardo Mendoza Salas
    • Hola Ricardo encantados de poder ayudarte y colaborar contigo y con tu colegio. Nos podrías facilitar un correo de contacto para poder pasarte más información Un saludo!!
  2. Estoy encantado de encontrar blogs donde hallar informacion tan util como esta. Gracias por aportar este articulo. Saludos
    • Gracias por tu comentario! Nos anima a seguir trabajando por convertir la innovación y el emprendimiento en la herramienta para crear más valor en la sociedad.