Aula-Empresa

Acercar el emprendimiento y la innovación a las aulas, difundir los valores emprendeores y fomentar la cultura de innovación entre los más jóvenes

Programa promogut per la Fundació Globalis amb el suport de la Diputació de Castelló i l'Ajuntament de Vila-real, amb l'objectiu d'educar en valors d'emprenedoria i innovació als més joves, difondre'ls valors emprenedors i fomentar la cultura d'innovació.

Aquesta activitat, sobre l'aula a les empreses més innovadores de la ciutat amb la missió de despertar la curiositat dels joves sobre què significa portar endavant el teu propi projecte empresarial, aprendre sobre valors mitjançant les experiències vitals que els han portat al lloc on avui es troben, i conèixer el teixit empresarial de la regió, coneixent de primera mà històries d'emprenedors i empresaris locals.

Es tracta d'una xerrada d'una hora de durada, enfocada a l'alumnat d'entre 10-12 anys, amb l'objectiu de difondre valors emprenedors i fomentar la cultura d'innovació entre els més joves.

A qui ens dirigim?

Alumnes de primària i secundària de centres educatius de la provincia.

Què volem?

-Acostar l’empresa al aula, perqué  l’alumnat conega de primera ma experiències laborals, i històries reals d’empreses de l’entorn.

-Que l'alumnat es familiaritze amb el concepte d'innovació i emprendedurisme. A causa del nou context empresarial és necessari que coneguen aquesta opció dins de les seues opcions i horitzó laboral.

-Establir un punt de trobada entre el teixit empresarial i el centre educatiu que genere un germen de col·laboració entre ambdues institucions.

-Fomentar el empreniment entre  l’alumnat de primerenca edad, a través de col.laboracions, conferencies, xarrades o exposicions d’empreses.

-Donar visibilitat a les empreses del territori i als emprenedors de la localitat.

Quines activitats s’organitzen?

Jornades en els diferents centres educatius, en els quals es presentaren empreses i empresaris del territori a estudiants de primària i secundària, per a compartir la seua història, i aprendre de la seua experiència, i despertar la seua curiositat pel concepte de emprenedurisme i innovació.

Es tracta d'una trobada en el qual els alumnes puguen interactuar amb les empreses mitjançant preguntes, dubtes, comentaris, o qualsevol altra dinàmica amb la finalitat de que la cita siga més interessant i productiva per als joves.

Soc un profesor de primária o secundária i vull  participar en aquest projecte, ¿què faig?

Envia’ns un correu amb les teues dades de contacte a globalis@fundacionglobalis.org i et cridarem per a explicar-te com participar.

Podeu conèixer el programa Aula Empresa 2016 en aquest enllaç.

Cap comentari encara.