Apadrina Talent

Existe una carencia importante en el mercado empresarial: las generaciones de empresarios más veteranos hablan en idiomas diferentes a las generaciones más noveles, sin embargo, la conexión entre ambos es primordial para progresar y avanzar en el crecimiento de la riqueza en nuestra sociedad. Mediante el programa “Apadrina Talento”, los jóvenes emprendedores y las startups podrán aprender de la trayectoria y, en muchos casos, de los aciertos/errores de las empresas consolidadas y, por otro lado, las empresas consolidadas absorberán la frescura y las nuevas ideas que pueden ofrecer los jóvenes empresarios.

Amb la intenció de fomentar l'intercanvi de coneixement i millorar les connexions del talent, des de la Fundació Globalis vam llançar "Apadrina Talent". Es tracta d'un projecte enfocat a joves empreses i als professionals en actiu, compromesos en donar suport i ajudar les noves generacions d'empresaris.

A través d'aquest programa pretenem que professionals amb experiència en el món d'empreses puguin "acompanyar" als més novells d'una forma molt pràctica, aportant valors, coneixements i experiències que, en la majoria d'ocasions, no trobem en la formació tradicional.

Busquem joves empreses, que vulguin créixer i professionals en actiu al capdavant d'empreses consolidades que vulguin compartir la seva experiència.

T'apuntes?

La finalitat d ' "Apadrina Talent" és incrementar les oportunitats d'èxit dels projectes de Vila-real i la seva zona d'influència, posant en valor l'experiència, l'esforç, els valors i l'actitud per fer-se un lloc en el mercat.

Els objectius específics del projecte són:
• Estimular, connectar i mobilitzar l'experiència dels empresaris de la regió. Posar en valor allò après al llarg de la seva trajectòria, els seus valors i la seva actitud, ja que són persones que compten amb una provada carrera professional en llocs de gerència.
• Incrementar les oportunitats laborals de tots els joves de Vila-real, maximitzant el seu talent. Capacitar els nous empresaris per entendre els reptes a què s'enfronten.
• Fomentar l'intercanvi de coneixement i millorar les connexions del talent i l'experiència
• Generar un col·lectiu d'empreses que intercanvien coneixement i contactes, amb la finalitat última de generar riquesa en regió.

En Globalis, ens preocupem de les persones que estan liderant projectes empresarials. La seva passió, l'energia que despleguen, la seva empenta, el coratge d'afrontar problemes i resoldre'ls són els motors que mouen les seves idees, el que les posen en marxa i fan que siguin sostenibles, generant negoci i ocupació i transmetent aquests valors i experiències -cultura emprendedora- al seu entorn.

Hi ha una mancança important en el mercat empresarial: Les generacions d'empresaris més veterans parlen en idiomes diferents a les generacions més novells, però, la connexió entre tots dos és primordial per progressar i avançar en el creixement de la riquesa en la nostra societat.

Els joves emprenedors i les start-ups podran aprendre de la trajectòria i, en molts casos, dels encerts / errors de les empreses consolidades i, d'altra banda, les empreses consolidades absorbiran la frescor i les noves idees que poden oferir els joves empresaris.

Volem donar suport a joves talents, perquè pensem que el capital emprenedor és un actiu intangible decisiu per assegurar que el teixit empresarial compti amb energia suficient per desenvolupar noves iniciatives amb impacte en l'economia.

COM A EMPRESA NOVEL
Tindràs la possibilitat d'entrar en contacte amb empresaris amb certa trajectòria que et poden ajudar amb la seva experiència, podràs aprendre de la trajectòria i, en molts casos, dels encerts / errors de les empreses consolidades.

COM A EMPRESA MÉS VETERANA
És el moment de posar en valor tota la teva experiència, a més de poder absorbir la frescor i les noves idees que poden oferir els joves empresaris.
La participació en el programa, suposa una aportació a la societat que, com a empresa, pot ser reconeguda com una activitat de responsabilitat social empresarial, ja que es tracta d'una contribució activa i voluntària a la millora social i econòmica de la regió, millorant el prestigi i imatge de l'empresa.

Per a més informació pots trucar-nos al 964.054.522 o escriure un correu a fundacion@fundacionglobalis.org

Cap comentari encara.