Col·labora

collabora

Des de la Fundació Globalis volem formar un projecte comú amb tu. Volem comptar amb la teva experiència, saviesa i talent per aconseguir que la ciutat de Vila-real recuperi el seu teixit empresarial i per tant, millorar el benestar de tots els seus ciutadans. Creiem que junts serem capaços de generar la força suficient per millorar la nostra societat per a tots.

Per a això, volem convidar-te a conèixer els projectes en què estem participant de manera activa i els nostres grups de treball, en els quals esperem puguis aportar la teva experiència, idees i perquè no, el teu cor.

Quan formes part del nostre equip contribuiràs a la ciutat de Vila-real i la seva zona d'influència en:

• la difusió de la innovació econòmica i social, per si mateixa o en col·laboració amb altres entitats, públiques o privades, que persegueixin els mateixos fins.
  • el disseny de productes genèrics d'innovació de base tecnològica per a aplicacions específiques i generalitzades a empreses i en l'àmbit social.
  • la formació sobre innovació econòmica i social amb cursos, seminaris o conferències.
  • el foment i promoció d'iniciatives de cooperació entre col·lectius professionals i empreses.
  • el suport als emprenedors perquè puguin realitzar els seus projectes de negoci, estimular i promoure l'emprenedorisme, així com la creació i acompanyament d'empreses innovadores.
  • el desenvolupament de polítiques d'innovació.
  • el creixement de la regió a través de projectes en l'àmbit de la innovació.

Si aconseguim ajuntar la nostra feina, el gran beneficiat serà Vila-real. Sols podem arribar, però units, arribarem lluny. Molt lluny.

Contacta amb nosaltres a globalis@fundacionglobalis.org