VII Fòrum Nacional d’Innovació: Big Data i Intel·ligència Artificial

dijous, 26 setembre 2019 de 09:00 a 13:30

El “VII Fòrum Nacional d'Innovació: Big Data i Intel·ligència Artificial” pretén donar continuïtat als fòrums que anualment impulsa la Fundació Globalis amb la col·laboració de l'Ajuntament de Vila-real, Xarxa Innpulso, la Diputació de Castelló i l'Agència Valenciana d'Innovació.

INSCRIU-TE!

Enguany, el fòrum de Fundació Globalis pretén mostrar una radiografia de les tendències de futur amb l'objectiu de presentar diferents camins i alternatives perquè empreses, organitzacions i professionals siguen capaces d'avançar innovant i progressar emprenent, amb independència del sector d'activitat, la grandària de l'organització, la formació o l'experiència del professional. L'entrada al Fòrum Nacional d'Innovació serà lliure fins a completar aforament.

INSCRIPCIONS GRATUÏTES ACÍ

Fecha: