Maria Bellmunt, màster en Comunicació Interna i Externa a les Organitzacions Públiques i Privades a més de Llicenciada en Comunicació Audiovisual.

La seva activitat professional s'ha desenvolupat durant més de 20 anys en diferents productores i mitjans de comunicació on i off line de referència com Onda Cero ràdio (Atresmedia) o El Periódico Mediterráneo (Grup Zeta), alhora que ha realitzat articles empresarials i econòmics en la Revista Economía 3.

En l'actualitat, és la directora de la Fundació Globalis i dóna continu suport a empreses i emprenedors de la província alhora que és part implicada en diferents entitats sense ànim de lucre, associacions i altres col·lectius vinculats a Globalis i el seu entorn d'influència.

"El fracàs també s'ha de contemplar com una oportunitat per innovar i crear marca, ningú arriba a l'excel·lència professional si no està disposat a caure, aprendre i evolucionar diàriament al costat d'una societat en continu canvi i innovació"