Juan Vicente Bono, enginyer industrial, va començar la seva carrera treballant com a enginyer en el sector de la maquinària industrial, enfocat principalment al sector ceràmic.

Dins de la branca de l'enginyeria industrial, ha exercit diversos càrrecs com a Gerent en Tallers Jois. A més d'un perfil enginyer, Bono també té un perfil empresarial molt marcat: soci fundador de diverses empreses vinculades al sector de l'enginyeria industrial i la maquinària industrial, com són Network Process Control Systems i Integra Synergy Systems.

En l'actualitat, Bono és el President de ASEBEC, l'Associació Espanyola de Fabricants de Maquinària i Béns d'Equip per a la Indústria Ceràmica.

A la Fundació Globalis, Juan Vicente Bono ostenta el càrrec de president.

"Hem de tenir la capacitat de reinventar-nos, trobar nous camins per a crear riquesa, interpretant canvis de cicle econòmic i tecnològic."