La Fundació Globalis s’adhereix a la Xarxa Pi+D+i

[:es]La Fundación Globalis se incorpora a la Red Pi+D+i para promocionar e impulsar la innovación y el desarrollo tecnológico de las empresas españolas en colaboración con otras entidades adheridas. De este modo, Globalis se presta a ayudar a empresas y emprendedores proporcionando información y asesoramiento sobre las líneas de apoyo más convenientes, en función de las características de sus proyectos, cubriendo todos los ámbitos administrativos y de la innovación.

La Red está coordinada por el CDTI (Centro para el Desarrollo Tecnológico Industrial) del Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades, que pone a su disposición los medios y recursos para lograr la misión de la Red. Por su parte, las entidades colaboradoras atienden -con sus propios medios- las solicitudes de información y asesoramiento sobre financiación pública de la I+D+i y celebran eventos en su ámbito geográfico de actuación para difundir los instrumentos y programas de financiación pública de la I+D+i y facilitar la cooperación tecnológica empresarial.

De este modo, las empresas que forman parte de la Red junto al CDTI conforman una red de puntos de información y colaboran para conseguir un objetivo, el impulso de la tecnología y la innovación dentro del territorio empresarial en España.[:ca]La Fundació Globalis s’incorpora a la Xarxa Pi+D+i per a promocionar i impulsar la innovació i el desenvolupament tecnològic de les empreses espanyoles en col·laboració amb altres entitats adherides. D’aquesta manera, Globalis es presta a ajudar empreses i emprenedors proporcionant informació i assessorament sobre les línies de suport més convenients, en funció de les característiques dels seus projectes, cobrint tots els àmbits administratius i de la innovació.

La Xarxa està coordinada pel CDTI (Centre per al Desenvolupament Tecnològic Industrial) del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats, que posa a la seua disposició els mitjans i recursos per a aconseguir la missió de la Xarxa. Per la seua part, les entitats col·laboradores atenen –amb els seus propis mitjans– les sol·licituds d’informació i assessorament sobre finançament públic de la I+D+i i celebren esdeveniments en el seu àmbit geogràfic d’actuació per a difondre els instruments i programes de finançament públic de la I+D+i i facilitar la cooperació tecnològica empresarial.

D’aquesta manera, les empreses que formen part de la Xarxa juntament amb el CDTI conformen una xarxa de punts d’informació i col·laboren per a aconseguir un objectiu, l’impuls de la tecnologia i la innovació dins del territori empresarial a Espanya.[:]